کد خبر: 15501 A

کل کل مهراب قاسمخانی با صدا و سیما/ عکس

کل کل مهراب قاسمخانی با صدا و سیما/ عکس

ایران آرت: مهراب قاسم خانی در پستی در صفحه شخصی خود، نسبت به، حرف های یک مجری تلویزیون واکنش نشان داد.

مهراب قاسم خانی نوشت:

اینا هم که دیگه کلاً حیا رو بوسیدن، گذاشتن کنار. یعنى توى این شرایط هم که مردم ناراحتن و خانواده هایى داغدارن، بازم نمیتونن میزان شعور و تربیت خودشون رو به رخ نکشن. دست خودشونم نیست. طفلیا مدتهاست اعصاب ندارن از این که یه عده بازیگر نه تنها دیگه براى ارتباط با مخاطبشون به اینا نیاز ندارن، بلکه یه جاهایى از اینا تاثیر گذار تر هم هستن و مردم بهشون بیشتر اطمینان میکنن. داره جونشون بالا میاد که کل دستگاه بى در و پیکرشون که میلیارد میلیارد بودجه از بیت المال خرجش میشه و ثانیه ثانیه آنتنش رو میفروشه، اعتبارش به اندازه صفحه شخصى یه فوتبالیست نیست... این عصبانیت قابل درکه، ولى به جان خودم یکم شعور هم بد نیست.

پ.ن اول: این تاکتیک فاصله انداختن بین مردم و تخریب حریف از اون تاکتیک هاى چرکیه که تلویزیون همیشه ازش استفاده کرده و همیشه هم شکست خورده و هیچ وقت هم عقلش نرسیده که عوضش کنه.

پ.ن دوم: میدونید چرا این موج سلبریتى ستیزى که دارید براش تلاش میکنید نتیجه نداده؟ چون بر خلاف شما این سلبریتى ها نه رانت خوارن، نه آقازاده و نه اختلاس میکنن. مردم بهشون اطمینان میکنن چون برعکس شما کنار مردمن... دوسشون دارن چون اینا خود مردم هستن

qasemkhani

باران کوثری نیز در پاسخش نوشت:

مهراب جان کل هزینه یک سری سازمان مثل صدا و سیما و یک سری نشریه و صفحه اینستاگرام فقط داره صرف به خیال خودشان، خراب کردن سلبریتی ها می شود. کاش این طفلک ها هم کمی محبوبیت داشتند تا لازم نبود این طور به اب و آتش بزنند.

پرستو صالحی نیز او را تشویق نمود و نوشت:

درود

 

صدا و سیما مهراب قاسمخانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین