کد خبر: 15491 A

بازگشت به عصر عینک‌های ظریف/ سلبریتی‌ها انتخاب می‌کنند

بازگشت به عصر عینک‌های ظریف/ سلبریتی‌ها انتخاب می‌کنند

از جوآن کرافورد تا جکی اُ و از کیت ماس تا کانی وست، داشتن یک جفت عینک از ضروری‌ترین نیازها و سلاح‌های همه آدم‌های درجه‌یک بوده است. آنها نماد این جمله هستند که «من آدمی بسیار مشهورم و تازگی‌ها هم یک عمل زیبایی روی چهره‌ام انجام داده‌ام!» اما همان‌طور که کانی وست اخیرا گفته، شعار «هر چه بزرگ‌تر، بهتر» دیگر در مورد عینک مصداق ندارد و یک قاب ظریف برای پوشاندن نیمی از چشم‌ها کافی است.

ایران‌آرت: البته بینندگان برنامه «پا به پای خانواده کارداشیان» پیش‌تر متوجه این موضوع شده‌اند. کیم در یکی از برنامه‌های اخیر خود اعلام کرد شوهر نامدارش کانی وست که (اگر سرش خلوت باشد) طراح مد خانواده‌شان هم هست، به تازگی ایمیلی برای او فرستاده است به این مضمون که «تو دیگر نباید عینک بزرگ به چشم بزنی. حالا دیگر همه راه‌ها به عینک‌های کوچک و ظریف ختم می‌شود.»

بسیاری از آدم‌های مهم و مشهور از مدت‌ها پیش عینک‌هایشان را عوض کرده و به سمت قاب‌های ظریف رفته‌اند اما همین که کارداشیان در برنامه محبوب خود چنین جمله‌ای به زبان می‌آورد، یعنی باید خیلی زود شاهد این دگرگونی اساسی در دنیای عینک باشیم. حالا همه آنها که از امروز برای تابستان آینده‌شان برنامه‌ریزی کرده و احتمالا عینک‌های بزرگ خریده بودند، باید دنبال یک راهکار تازه برای عوض کردن عینک باشند.

امثال بلا و جیجی حدید هوادار عینک‌های کوچک هستند و ریحانا هم سال گذشته روی یک مراسم فرش قرمز چنین عینکی به چشم داشت. با این حال، گذر از عینک‌های درشت به قاب‌های ظریف چندان ساده نخواهد بود و حتی کیم کارداشیان هم ظاهرا هنوز با عینک‌های تازه‌اش چندان راحت نیست. پس چه باید کرد؟

پاسخ در یک عبارت است: میانه‌روی. عینک ظریف باید روی بخش میانه پایینی بینی گذاشته شود تا شیک به نظر برسد! بلا حدید استاد این کار است و آنها هم که درست نمی‌دانند داریم از چه حرف می‌زنیم، بهتر است سری به فیلم‌های «ماتریکس» بزنند و شخصیت ترینیتی را با بازی کری آن موس ببینند.

کارداشیان عینک آفتابی ماتریکس مهدی فروتن کانی وست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین