کد خبر: 15218 A

فقط این سه زن مشکی نپوشیدند / حاشیه‌های گلدن گلوب ادامه دارد

فقط این سه زن مشکی نپوشیدند / حاشیه‌های گلدن گلوب ادامه دارد

در شرایطی که قرار بود تمام بازیگران زن و مرد در اعتراض به رسوایی‌های جنسی هالیوود با لباس مشکی در هفتاد و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب شرکت کنند اما سه نفر این قرار نانوشته را رعایت نکردند و لباس‌های رنگی پوشیدند.

ایران‌آرت: مهدی فروتن: شگفت‌انگیزترین گزینه‌ای که می‌توانست در گلدن گلوب 2018 خلاف جریان آب شنا کند، قطعا کسی نمی‌توانست باشد جز رئیس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که بانی و اهداکننده جوایز گلدن گلوب به بهترین‌های سینما و تلویزیون است. وقتی مهر تاتنا با لباس سرخ‌رنگ روی فرش قرمز ظاهر شد، بسیاری از حاضران در هتل بورلی هیلتن غافلگیر شدند، غافل از اینکه شاید رئیس هندی‌تبار انجمن مطبوعات خارجی هالیوود دلیلی موجه برای این کار خودش داشته باشد.

در حالی که موضوع لباس رنگی تاتنا به بحث داغ فعالان فضای مجازی تبدیل شده بود، یک کاربر هندی در پستی توییتری مطلبی کوتاه نوشت تا به زعم خود کمی شفاف‌سازی کرده باشد. بر اساس آموزه‌های فرهنگ هندو، رنگ قرمز شان و اعتباری هم‌اندازه رنگ مشکی دارد و چون تاتنا در هند به دنیا آمده، می‌توان لباس سرخ او را هم معادل لباس‌های مشکی دیگر مهمانان مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب دانست. رئیس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در سخنان خود هم به همبستگی با زنان هالیوودی در مبارزه علیه تبعیض و تجاوز تاکید کرد.

اگر لباس سرخ تاتنا را در دریای لباس‌های تیره کنار بگذاریم، شاید نتوانیم از لباس رنگی و شاد باربرا مه‌یر ساده بگذریم. مدل 31 ساله آلمانی که همراه یک سرمایه‌گذار اتریشی به گلدن گلوب 2018 آمده بود، لباسی فاخر به رنگ‌های خاکستری، آبی، سفید و صورتی به تن داشت و به نوعی به گاو پیشانی‌سفید مراسم تبدیل شده بود. درباره دلایل احتمالی این شرین‌کاری مه‌یر هنوز گمانه‌زنی نشده است.

سومین چهره شیرین مراسم گلدن گلوب امسال هم بلانکا بلانکو بود که شاید جواد خیابانی در یکی از گزارش هایش نام او را با سرمربی محبوب پرسپولیس اشتباه بگیرد! این بازیگر 37 ساله نه‌چندان نام‌آشنای آمریکایی علاوه بر قرمز بودن رنگ لباسی که به تن داشت، به دلیل نوع برش‌های لباس هم مورد توجه قرار گرفت. در واقع، بیش از آنکه لباس قرمز بلانکو به چشم بیاید، این رنگ پوست او بود که توی ذوق می‌زد! طبیعی است به دلیل نامناسب بودن پوشش خانم بلانکو، هیچ تصویری از او در این گزارش قابل استفاده نیست.

گلدن گلوب جواد خیابانی مهدی فروتن مهر تاتنا بلانکا بلانکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین