کد خبر: 14251 A

اظهارات جنجالی جک هیو درباره فیلم جمیز باند

اظهارات جنجالی جک هیو درباره فیلم جمیز باند

بازیگر نقش مرد گرگ نما در "مردان ایکس" اخیرا اظهارت جنجالی درباره فیلم جیمز باند داشته است.

ایران آرت: اظهارات تازه هیو جکمن باعث جنجال جدیدی در صنعت سینما شده است. مرد گرگ‌نمای مجموعه فیلم «مردان ایکس» در گفت‌وگو با ورایتی اعلام کرد چند سال قبل پیشنهاد بازی در نقش جیمز باند را رد کرده است!

این اتفاق در سال 2002 رخ داد و مربوط به زمانی است که بازیگر خودش را آماده بازی در دومین قسمت مردان ایکس می‌کرد. به گفته او: «در حال آماده‌کردن خودم برای بازی در نقش کاراکتر وولورین بودم، که بازاریابم با من تماس گرفت و پرسید دوست دارم نقش جیمزباند را بازی کنم یا نه. فیلمنامه‌اش را خواندم، اما احساس کردم غیرقابل باور، احمقانه و دیوانه‌وار است. باورم این بود که باید سیاه‌تر و واقع‌گرایانه‌تر شود. بازاریابم موضوع را به تهیه‌کنندگان فیلم گفت و آنها جواب دادند «تو نمی‌خواهد اظهارنظر کنی، فقط قرارداد را امضا کن!» اما من این کار را نکردم.»

جام جم نوشت، به این ترتیب، بعد از کناره‌گیری پیرس برازنان از بازی در نقش مامور 007، دانیل کریگ اولین بازیگری نبود که برای حضور در این نقش دعوت شد. کریگ که تا به حال چهار بار در نقش جیمزباند ظاهر شده، در قسمت تازه آن دوباره لباس این کاراکتر را به تن می‌کند. قرار است بیست و پنجمین فیلم جیمزباندی سینما نوامبر 2019 روی پرده سینماها برود. اما هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری آن تعیین نشده است. کسی اطلاعی از کم و کیف داستان قسمت تازه این اکشن ماجراجویانه ندارد و کارگردان آن هم بزودی تعیین و معرفی خواهد شد. دانیل کریگ با آن‌که سال قبل اعلام کرد در قسمت‌های بعدی مجموعه فیلم جیمزباند بازی نخواهد کرد، اما در عمل قرارداد بازی در دو قسمت دیگر آن را امضا کرد! گفته می‌شود او برای بازی در این دو فیلم، رقم بسیار بالایی به عنوان دستمزد گرفته است.

 

جیمز باند مردان ایکس جک هیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین