کد خبر: 14233 A

در‌کرج‌‌شوهرفیلم‌خیانت‌همسرش رو‌کرد و

ایران آرت : همیشه صفحه حوادث روزنامه ها الهام بخش خلق آثار هنری بوده است؛ از این رو هراز گاهی سرکی به آنها می زنیم:

ایران نوشت:زن خیانتکار که پس از نصب دوربین درخانه‌اش به دام افتاده و به اتهام رابطه شیطانی با مرد غریبه دستگیرشده بود، با حکم قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.

 رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال وبدنبال شکایت مرد جوانی از همسرش کلید خورد.

شاکی پس ازحضوردردادگاه کیفری وهنگام تسلیم شکایتش به قضات گفت: چند ماهی بود که به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. وقتی هم برای کار به مأموریت شهرستان می رفتم اطرافیان درباره همسرم حرف‌های عجیب وغریب می‌زدند که اوایل به آنها اهمیت نمی‌دادم. تا اینکه آرام آرام شک کردم برای همین دست به کار شدم وبدون اینکه همسرم «کیمیا» متوجه شود داخل خانه دوربین مدار بسته نصب کردم تا حقیقت روشن شود.
پس ازروشن کردن دوربین‌ها، روزبعد به بهانه مأموریت ازخانه رفتم. طی چند شبی که در خانه نبودم با تمام وجود ودراوج نگرانی دعا می کردم هیچ اتفاق بدی رخ ندهد وشک من به طورکامل برطرف شود.به همین خاطروقتی به خانه برگشتم همسرم را به بهانه‌ای به بیرون فرستادم. اما وقتی فیلم دوربین ها را بررسی کردم با صحنه‌های باورنکردنی وحضورمردی غریبه درخانه روبه‌روشدم که با دیدن این صحنه‌ها احساس کردم تمام دنیا یک جا برسرم ویران شده است و...
دراوج خشم و ناراحتی وقتی همسرم به خانه بازگشت، فیلم‌ها را نشانش دادم و ازاوخواستم برای همیشه از زندگی‌ام برود. اما او همه چیزرا انکارکرد. به همین خاطرتصمیم به شکایت گرفتم.»

پس از این شکایت فیلم‌ها توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت که صحت‌شان برای قضات مشخص شد. بنابراین زن جوان دستگیر شد و به اتهام زنا در شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی هدایت رنجبر و دو مستشارش- یزدان پناه و خنک دار- پای میز محاکمه ایستاد. اما او که با مستندات غیر قابل انکار روبه‌رو شده بود و هیچ دفاعی از خود نداشت اتهامش را پذیرفت.»

قضات نیز وارد شور شده و پس از بررسی‌های علمی وحقوقی، زن جوان را به اتهام زنا به اعدام محکوم کردند. با توجه به اینکه مرد شیطان صفت متواری است، تلاش برای دستگیری و محاکمه‌اش ادامه دارد.

 

زنان تن فروش رابطه نامشروع خیانت همسر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین