کد خبر: 13822 A

خبرهای تازه از "بازی تاج و تخت"/ مدت زمان هر قسمت سینمایی می‌شود

خبرهای تازه از "بازی تاج و تخت"/ مدت زمان هر قسمت سینمایی می‌شود

سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا استارک در مصاحبه‌ای درباره زمان پخش این سریال و مدت زمان هر قسمت آن صحبت کرد.

ایران آرت: مدت زمان زیادی است که شایعه شده اپیزودهای باقیمانده بازی تاج و تخت (Game of thrones) در سال ۲۰۱۸ منتشر نخواهند شد بلکه سال بعد از آن یعنی ۲۰۱۹ پخش خواهند شد. این نخستین بار از زمان شروع این سریال است که فصل جدید آن به صورت متوالی پخش نخواهد شد.

سوفی ترنر، ستاره جوان این مجموعه تلویزیونی در مصاحبه با ورایتی به کابوس بزرگ هواداران رنگ واقعیت بخشید و افشا کرد که فصل جدید این سریال تا سال ۲۰۱۹ آماده پخش نخواهد بود.

کافه سینما نوشت، او همچنین در ادامه درباره جایگاه کاراکترش در شش قسمت پایانی این مجموعه تلویزیونی صحبت کرد و گفت: اپیزودهای پایانی این سریال برای سانسا قسمت‌هایی پیچیده و فریبنده خواهد بود، چرا که در انتهای فصل قبل او احساس کرده که توانسته به تمام اتفاقات دور و برش سروسامان دهد. او خانواده‌اش را دوباره در کنارش دارد. آن‌ها دوباره کنترل شمال را در اختیار گرفته‌اند. در فصل جدید، تهدید جدیدی سراغ او می‌آید و ناگهان او خود را دوباره در مخمصه سهمگینی می‌بیند. و این دفعه بدون لیتل‌فینگر، این مخمصه تبدیل به امتحان جدیدی برای او می‌شود که باید دید آیا می‌تواند از آن به سلامت عبور کند یا خیر. مطمئنا بدون حضور این استاد دوز و کلک در کنار او که هوایش را داشته باشد، این دردسر چالش بزرگی برای او خواهد بود. این فصل برای او به جای جدال‌های سیاسی و مکارانه، بیشتر شامل نبردهای پرشور و آتشین خواهد بود.

هنگامی که سریال بازی تاج و تخت در سال ۲۰۱۹ به قاب جادویی تلویزیون‌ها باز‌گردد، اپیزودهایی به مراتب طولانی‌تر نسبت به فصل‌های قبلی خواهد داشت، به طوری که قبلا تایید شده که هر کدام از آن‌ها تقریبا به اندازه یک فیلم سینمایی طول خواهد کشید.

بازی تاج و تخت بر اساس مجموعه رمانی به نام «نغمه‌ای از یخ و آتش» نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته شده است. در فصل ششم این سریال تلویزیونی، داستان از آنجایی که کتاب‌ها در آن نقطه متوقف شده‌ بودند عبور کرد.

اعضای ثابت فصل‌ جدید این سریال شامل پیتر دینکلیج برنده جایزه گلدن گلوب و امی (در نقش تیریون لنیستر)، نیکولای کاستر-والدو ( در نقش جیمی لنیستر)، کیت هرینگتون (در نقش جان اسنو)، لینا هیدی (در نقش سرسی لنیستر)، سوفی ترنر (در نقش سانسا استارک)، میسی ویلیامز (در نقش آریا استارک)، آلفی آلن (در نقش تئون گریجوی)، جان بردلی-وست (در نقش سمول تارلی)، گوئندولین کریستی (در نقش برین تارث)، لیام کانینگهام (در نقش سر داووس سیورث)، ایان گلن (در نقش جوراه مورمونت)، ایزاک رایت (در نقش برن استارک)، روری مک‌کین (در نقش سندور کلیگن) و ریچارد دورمر (در نقش بریک دانداریان) خواهند بود.

دیوید بنیاف، دی.بی. وایس، کارولین استرائوس، فرانک دوئلجر، برنادت کائول‌فیلد مدیران تولید و گایمن کسدی، وینس جراردیس، جرج آر. آر. مارتین و براین کاگمن دستیاران مدیر تولید و کریس نیومن، گرک اسپنس و لیزا مک‌اتکنی تهیه‌کنندگان این سریال تلویزیونی هستند.

 

بازی تاج و تخت سوفی ترنر سانسا استارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین