کد خبر: 13651 A

کمدی "خانم بیرد" دل منتقدان نیویورک را برد

کمدی "خانم بیرد" دل منتقدان نیویورک را برد

فیلم سینمایی "خانم بیرد" مپس از اکران موفق در آمریکای شمالی، موفق به جلب توجه منتقدان نیویورکی شد.

ایران آرت: فیلم سینمایی "خانم بیرد" به کارگردانی "گرتا گرویگ" پس از اکران موفق در سینماهای امریکای شمالی و کسب بهترین درصد نقد مثبت از سوی سایت "روتن تومیتو" این بار به موفقیتی تازه رسید.

این فیلم توانست جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن را از حلقه منتقدان نیویورک دریافت کرد. "گرتا گرویگ" و "سیرشا رونان" بازیگر اصلی آن پدیده‌های امسال سینمای مستقل محسوب می‌شوند.

میزان نوشت: این فیلم در ژانر کمدی داستان زندگی زنی را روایت می کند که مدت زمان یکسال از عمر خود را در شمال کالیفرنیا زندگی می کند و و به علت ناآشنایی با محیط غریبه اتفاقات عجیبی برایش می‌افتد.

خانم بیرد

سیریشا رونان، اودایا راش، کاترین نیوتون، تیموتی چاملت، لوریا متکاف، جیک مک دورمن، لوئیس اسمیت و اندی باکلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

گرتا گرویگ علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه این اثر را نیز شخصاً بر عهده داشته و کمپانی‌های "اسکات رودینگ" و "اینترتیمنت 360" ساخت این پروژه را در کشور امریکا انجام داده اند.

گروینگ تاکنون در فیلم‌هایی همچون "جکی" به ایفای نقش پرداخته و بیشتر به عنوان یک بازیگر شناخته می‌شود و این فیلم دومین فیلم او پس از "شب ها و تعطیلات" به حساب می‌آید.

 

فیلم خانم بیرد منتقدان نیویورک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین