کد خبر: 13588 A

راکرهای مشهدی به برج آزادی می‌آیند

راکرهای مشهدی به برج آزادی می‌آیند

امیراشکان غلامی برای دومین‌بار در سال جاری، کنسرتش را در برج آزادی روی صحنه می‌برد.

ایران آرت: این کنسرت که اجرای دو آلبوم منتشر شده از این هنرمند مشهدی یعنی «مسافران مردد» و «پلاستیکا» است، با حضور نوازندگان مطرح موسیقی روی صحنه خواهد رفت تا به این ترتیب رضا تاجبخش (پیانو و کیبورد)، کسری سبکتکین (گیتارباس)، علی باغفر (سرپرست گروه و درامز)، امیر راحتی (گیتار الکتریک) و میلاد مرادی (کمانچه)، امیر اشکان غلامی را به عنوان خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک همراهی کنند.

این گروه در اجرای پیش رو، قطعاتی از آلبوم‌های پیشین را با تنظیمات و ساز بندی جدید برای مخاطبان اجرا می کند؛ این در حالی است که آهنگسازی و تنظیم بیشتر قطعات را امیراشکان غلامی بر عهده داشته است.
 
آلبوم «مسافران مردد»، اسفند سال 94 منتشر شد که اثری در سبک راک است و غلامی درباره آن می‌گوید: «این اثر به دغدغه‌های انسانی می‌پردازد. نام آلبوم بر اساس ترانه اول یعنی «هبوط» انتخاب شده و در آن از سروده های سعدی، هوشنگ ابتهاج، محمد سعیدشاد، آبان صابری و رضا عابدین‌زاده استفاده شده است. نوازندگانی چون پویان قندی، رضا تاجبخش، آرین کشیشی، حسین شریفی، علی باغفر، کریم قربانی، علیرضا ثنائی، پاشا هنجنی، میلاد مرادی و پدرام فریوسفی درآلبوم «مسافران مردد» همکاری داشته‌اند.
 
کنسرت گروه امیراشکان غلامی در تاریخ 16 آذر ساعت 20 و به تهیه‌کنندگی یاشار درفشه در برج آزادی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

 

امیراشکان غلامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین