کد خبر: 13366 A

گالری ایوان میزبان مزرعه رنگین کمان می‌شود

گالری ایوان میزبان مزرعه رنگین کمان می‌شود

نقاشی‌های قاسم محمدی در گالری ایوان به نمایش در می‌آید.

ایران آرت: گالری ایوان در جدیدترین نمایشگاه خود میزبان نقاشی‌های قاسم محمدی است. این نمایشگاه که "مزرعه رنگین کمان " نام دارد روز جمعه ۱۰ آذر ماه با نمایش نقاشی‌هایی از مناظر شهری افتتاح می‌شود.

قاسم محمدی متولد 1356 در شیراز و کارشناس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا است. محمدی پیش از این نمایشگاه‌های انفرادی در گالری ماه، گالری طراحان آزاد، گالری هما و گالری سیحون برگزار کرده و سابقه حضور در نمایشگاه‌های گروهی در گالری XVA-دبی، گالری James Gray - لوس انجلس، مقر یونسکو در بیروت و... را دارد.

محمدی در استیتمنت این نمایشگاه نوشته است: "اکنون به ژرفای درون/ علفی بی اندازه بلند قامت روان می شوم/ آن جا آدمی هم چون ملخی کوچک ظاهر می‌شود/ اما ، آن جا ملخان غول آسایند/ و از پرتگاه های بلند / و از نوک مناره های سبز گیاهان/ ما را به خود می‌خوانند/ این ها خاطرات انسانی از نوع دیگر است."

نمایشگاه "مزرعه رنگین کمان" ۱۰ تا ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۶ در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند. گالری ایوان همانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد.

 

 

گالری ایوان قاسم محمدی مزرعه رنگین کمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین