کد خبر: 13068 A

برنامه های دوازدهمین سال درگذشت مرتضی ممیز

برنامه های دوازدهمین سال درگذشت مرتضی ممیز

مراسم بزرگداشت مرتضی ممیز جمعه ۳ آذر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ایران‌آرت: مراسم یادبود مرتضی ممیز سوم آذر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. مارکوس وایسبک طراح و گرافیست آلمانی و استاد دانشگاه باوهاس وایمار آلمان و ساعد مشکی در این مراسم سخن خواهند گفت.

مجموعه‌ای از ۲۳ تصویرسازی مرتضی ممیز نمایش داده میشود که تعدادی از آنها تاکنون دیده نشده‌اند و این مجموعه شامل تصویرسازی‌های شاهنامه، قصص قرآن و بخشی از آن‌ها تصویرسازی‌هایی است که ممیز برای انتشار در کتاب هفته خلق کرده است.

مارکوس وایسبک طراح و گرافیست آلمانی است که مجموعه‌ای از ۸۰ پوستر این گرافیست آلمانی در گالری پاییز و زمستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنین متنخبی از آثار خسرو بیات که از همکاران و هم دوره‌ایی‌های مرتضی ممیز در کتاب هفته به شمار می‌رود، شامل ۳۵ پوستر و آگهی تبلیغاتی در گالری میرمیران در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

دوازدهمین یادبود مرتضی ممیز به مدت یک هفته در نگارخانه‌های ممیز، پاییز، زمستان و میرمیران خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در مراسم سالگرد درگذشت مرتضی ممیز جمعه ۳ آذر از ساعت ۱۷ به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، خانه هنرمندان ایران مراجعه فرمایند.

 

مرتضی ممیز خانه هنرمندان ایران‎ مجید رجبی معمار مارکوس وایسبک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین