کد خبر: 13016 A

خانم بازیگر عاشق مجسمه سازی است

خانم بازیگر  عاشق مجسمه سازی است

ویشکا آسایش می‌گوید دلم می‌خواهد مجسمه‌هایم را با حرفه‌ام درگیر کنم.

ایران آرت: ویشکا آسایش این روزها علاوه بر حضور در آثار سینمایی یک فعالیت جانبی دیگر هم دارد و در سازمان غذا مشغول فعالیت است.

این بازیگر که در عرصه مجسمه سازی نیز فعال است، درباره فعالیت‌های خود در این حوزه گفت: از نمایشگاه قبلی‌ام تاکنون فاصله زیادی افتاده است. به این دلیل که بعد از نمایشگاه چند ماهی به لحاظ ایده تخلیه شده بودم و دیگر ایده‌ای نداشتم، به استراحت پرداختم، اما امروز ایده‌های بسیاری دارم که دلم می‌خواهد آنها را اجرایی کنم، ولی هدفم این نیست که بلافاصله بعد از آن نمایشگاه، نمایشگاه دیگری داشته باشم.

آسایش افزود: در واقع دلم می‌خواهد مجسمه‌هایم را با حرفه‌ام درگیر کنم و درکنار مجسمه، موسیقی، طراحی صحنه و... را نیز داشته باشم و کار جدیدی ارائه دهم. روی یکسری از ایده‌ها مشغول فکر کردن هستم تا بتوانم آنها را اجرایی کنم. از میان این ایده‌ها تاکنون یکی را انتخاب کردم اما زحمت بسیاری دارد و نیازمند وقت آزاد است.

وی افزود: مجسمه سازی برای من بسیار جدی و مهم است و خیلی عاشقش هستم و به من آرامش می‌دهد اما نمی‌خواهم نمایشگاه دوم صرفا برگزاری نمایشگاه باشد، کانسپت نمایشگاه برایم مهم است و آنچه که دلم می‌خواهد دوست دارم به ثمر برسد.

 

ویشکا آسایش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین