کد خبر: 12588 A

برای به پایان رساندن این داستان، در حال دیوانه شدن هستیم!

برای به پایان رساندن این داستان، در حال دیوانه شدن هستیم!

نویسنده "بازی تاج و تخت" از نزدیک شدن به پایان بندی سریال می‌گوید.

ایران‌آرت: دیوید بنیاف یکی از دو خالق اصلی سریال «بازی تاج و تخت» در مصاحبه جدیدی درباره چالش‌های اقتباس از مجموعه رمان «نغمه آتش و یخ» اثر جی. آر. آر. مارتین توضیح داد: 90 درصد فیلمنامه فصل هشتم آماده شده و وقتی این کار طولانی تمام شود، لحظاتی سخت برای سازندگان رقم می‌خورد.

بنیاف در گفت‌وگو با مجله Dartmouth Alumni درباره فصل پایانی «بازی تاج و تخت» که دیرتر از همیشه آماده خواهد شد، گفته است: «ما در حال جمع بندی فیلمنامه فصل پایانی هستیم و می‌توانم بگویم که تا 90 درصد کار مثل آنچه مد نظرمان بوده، پیش رفته و ما حالا سر به پایان رساندن این داستان، در حال دیوانه شدن هستیم.»

او تاکید دارد که حتما پیش از آغاز فیلمبرداری، فیلمنامه کل فصل آماده باشد. او فرایند فیلمبرداری را چون فیلمبرداری یک فیلم سینمایی توصیف میکند که سکانس ها به ترتیب ضبط نمیشوند، چون هر سکانس، پیش نیازهای بسیار زیادی دارد.

بنیاف معتقد است که نقش بازیگران در شکل‌دهی به فیلمنامه این سریال زیاد است:«شاید همه چیز روی کاغذ دقیقا سر جای خود باشد. اما زمانی که یک بازیگر، دقیقا از سمت مخالف شما، روبروی لنز دوربین قرار می‌گیرد و فیلمنامه را می‌خواند، به نکاتی اشاره می‌کند که اصلاحاتی کلیدی هستند و تاثیر زیادی بر آنچه ضبط می‌شود، می‌گذارد. شاید کار کمی زمانبر شود، اما کاملا نوید بخش است و شما مطمئن هستید با داستانی قابل لمس و قابل درک مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهید.»

او همچنین از حس خود به پایان یافتن این سریال طولانی صحبت کرده است: «حالا، در اواخر راه من واقعا هیجان زده‌ام. این یک سال و اندی که باقی مانده، واقعا با عشق و علاقه پیش خواهد رفت. ما کارمان رو دوست داشتیم و حالا عاشقش هستیم. مطمئنم زمانی که آخرین سکانس را فیلمبرداری می‌کنیم و بعد زمانی که وداع میکنیم، لحظاتی بسیار سخت باشند. چون تقریبا بعید است که تمام عوامل تولید را اینگونه دوباره در کنار هم ببینیم.»

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین