کد خبر: 12322 A

ببینید: این فیلم، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما می‌شود

ببینید: این فیلم، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما می‌شود

دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی "دکتر استرنج" در مجموعه جدید "انتقام جویان" با نام فرعی "جنگ ابدیت" به ایفای نقش پرداختند.

ایران آرت: دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی "دکتر استرنج" در مجموعه جدید "انتقام جویان" با نام فرعی "جنگ ابدیت" به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی "انتقام جویان جنگ ابدیت" به کارگردانی "برادران روسو" 4 می 2018 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان (2012) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (2015) محسوب می‌شود و همچنین نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

1376068_526

در این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، مارک روفالو، تام هیدلستون، کریس ایوانز، کریس همسورث، جرمی رنر، کریس پرت، الیزابت اولسن، سباستین استن، بندیکت کامبربچ، پل بتانی، ساموئل ال. جکسون، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، وین دیزل، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، اسکارلت جوهانسون، بنیسیو دل تورو و تام هالند ایفای نقش می‌کنند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

انتقام‌جویان که پس از رویدادهای فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی از هم گسسته‌اند، با هم به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همهٔ سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند.

این فیلم به احتمال فراوان امسال رکوردشکنی در گیشه به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان مبدل خواهد شد. این فیلم با حضور ۲۴ بازیگر مطرح هالیوود از این حیث نیز رکورددار محسوب می‌شود.

منبع: میزان

 

دکتر استرنج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین