کد خبر: 12315 A

خاطره عجیب مهشید افشارزاده از بازیگری که نقش او را کم رنگ کرد/ آخرین خبر از فیلم تازه

خاطره عجیب مهشید افشارزاده از بازیگری که نقش او را کم رنگ کرد/ آخرین خبر از فیلم تازه

الان شرایط به گونه‌ای است که ممکن است بازیگر همراه با خودش اسپانسر بیاورد

ایران آرت : مهشید افشارزاده کارگردان فیلم سینمایی "پنج ستاره" که روزگاری چهره پر کار بازیگری بود، گفت: فیلمنامه جدیدی به نام "همسایه‌ها" نوشته‌ام که درون‌مایه طنز دارد و راجع به بیکاری جوان‌ها و کشمکش‌هایی است که بر سر بی‌پولی و ماجرای یک شبه پول‌دار شدن آدم‌ها اتفاق می‌افتد.

این کارگردان افزود: فیلم قبلی‌ام با نام "پنج ستاره" را با سرمایه شخصی ساختم و الان هم برای ساخت فیلم جدیدم یا باید سرمایه شخصی داشته باشم و یا تهیه‌کننده دولتی. سال گذشته یک تهیه‌کننده دولتی به من پیشنهادی را برای ساخت فیلم ارائه کرد که متأسفانه سرمایه مد نظر فیلم فراهم نشود و کار نا تمام ماند. احتمالاً فیلم "همسایه‌ها" را آقای امیر سماواتی تهیه‌کنندگی می‌کنند ولی هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

کارگردان فیلم "پنج ستاره" درباره وضعیت امروز سینما و تلویزیون ایران گفت: الان شرایط به گونه‌ای است که ممکن است بازیگر همراه با خودش اسپانسر بیاورد و پروژه‌ای را راه‌اندازی کند تا جلوی دوربین برود. این اتفاق گرچه به کارآفرینی کمک می‌کند اما آسیب‌هایی هم دارد چون کسی که سرمایه‌ای را وارد کار می‌کند، ممکن است در کار کارگردان هم دخالت کند؛ کما این‌که در یک سریالی این اتفاق افتاد و یک بازیگر به واسطه اسپانسری که آورده بود نقش خودش را پر رنگ کرد و نقش مرا کم‌رنگ.

وی افزود: در تلویزیون چهره‌های جدیدی دیده می‌شود که مشخص نیست چطور جذب این کار شده‌اند. گویا قانون خانه سینما را هم زیر پا گذاشته‌اند و بدون هیچگونه تجربه و تحصیلاتی و به صرف آشنایی با عده‌ای خاص، تصویرشان روی آنتن می‌رود. این وضعیت خوبی نیست و نتیجه‌اش هم سریال‌های بی کیفیتی می‌شود که روی آنتن می‌روند.

مهشید افشارزاده درباره کم‌کاری خود در حوزه بازیگری گفت: من از زمانی که تصمیم گرفتم کارگردان شوم، قصدم این بود که بازیگری را کنار بگذارم ولی این را عنوان نکردم. با این حال گویا خود کارگردان‌ها احساس کردند که چون کارگردان شده‌ام، دیگر بازی نمی‌کنم و به همین خاطر پیشنهادات کمی به من ارائه کردند. یک سری پیشنهاد هم به من ارائه شد که آن‌ها را به هر دلیلی رد کردم و وقتم را روی نوشتن فیلمنامه صرف کردم که امیدوارم اسپانسر خوبی پیدا کنم و این فیلم‌ها را بسازم.

مهشید افشارزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین