کد خبر: 12161 A

"دیوید چیپرفیلد" مسئول بازطراحی موزه هنر مینیاپولیس شد

"دیوید چیپرفیلد" مسئول بازطراحی موزه هنر مینیاپولیس شد

"دیوید چیپرفیلد" بازطراحی موزه هنر مینیاپولیس در آمریکا را بر عهده گرفت.

ایران آرت: مؤسسه و موزه هنر مینیاپولیس (MIA) دیوید چیپرفیلد معمار شناخته شده را به عنوان  طراح مسترپلان جدید این موزه انتخاب کرده است.  هدف از طراحی جدید برای این مرکز هنری غنابخشی به تجربه بازدید کنندگان و تسهیل در دسترسی‌های عمومی عنوان شده است.

 

در فرآیند برنامه ریزی این پلان جدید ارائه راه حلی مفهومی برای یک برنامه بلند مدت در این موزه است. در مراحل اول این پلان چند فوریت از جمله گسترش گنجینه هنری موزه، بهبود فضاهای عمومی و پارکینگ مورد شناسایی قرار گرفته است.

 

کوین فلدمن، مدیر اجرایی نیوین می‌گوید: "از همکاری با دیوید چیپرفیلد هیجان زده هستیم. موزه هنر مینیاپولیس در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است. مجموعه‌های در حال رشد ما، نمایشگاه‌های نوآورانه و برنامه‌های عمومی، این رشد را افزایش داده‌اند و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که امکانات مورد نیاز برای ارائه تجارب الهام بخش، مخاطبان گسترده تری را  برای این مرکز دربر گیرند. ما اطمینان داریم که پیشینه معتبر دیوید چیپرفیلد و درک روشن از نیازهای موزه به ما کمک خواهد کرد تا به این هدف دست پیدا کنیم. "

 

دیوید چیپرفیلد پیش از این نیز در طراحی و گسترش موزه‌ها در سراسر جهان کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته شده است که از آن میان می‌توان به  موزه آکادمی سلطنتی هنر، لندن؛ موزه یومکس، مکزیکو سیتی؛ و موزه ادبیات مدرن آلمان اشاره کرد.

 

منبع: هنرآنلاین

 

دیوید چیپرفیلد موزه هنر میناپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین