کد خبر: 12148 A

افشاگری علیه کیوین اسپیسی و اعتراف تکان دهنده آقای بازیگر

افشاگری علیه کیوین اسپیسی و اعتراف تکان دهنده آقای بازیگر

بعد از اینکه آنتونی رپ بازیگر 46 ساله آمریکایی اسپیسی را متهم به آزار جنسی کرده است، کیوین اسپیسی به این مسئله واکنش نشان داد.

ایران آرت: آنتونی رپ بازیگر 46 ساله  آمریکایی مدعی شده است کیوین اسپیسی، بازیگر بنام هموطنش سال‌ها پیش او را مورد آزار جنسی قرار داده است. آنتونی رپ، بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نظیر "مات و مبهوت"، "یک ذهن زیبا"، "سفر جاده"، و "شش درجه جدایی" اعلام کرده است زمانی که تنها 14 سال داشته است مورد تعرض جنسی کیوین اسپیسی قرار گرفته است.

کیوین اسپیسی، بازیگر نقش اصلی سریال "خانه پوشالی" امروزبه این موضوع واکنش نشان داده است. به گزارش ایندپندنت، اسپیسی، بازیگر فیلم‌هایی نظیر "مظنونین همیشگی"، "محرمانه لس آنجلس" و "زیبایی آمریکایی" در توییتی اعلام کرده است که چنین رویدادی را به یاد نمی‌آورد. اسپیسی گفته است: «من چنین ماجرایی را به یاد ندارم اما اگر سال‌ها پیش چنین عملی انجام داده‌ام متاسفم و عمیقا  به خاطر رفتار ناشایستم که احتمالا در حالت غیر معقول بوده عذرخواهی می‌کنم.»

آنتونی رپ مدعی است که اسپیسی در میهمانی در 32 سال پیش او را اذیت کرده است. این سوژه‌ رسانه‌ای در حالی در رسانه‌های غربی مخابره می‌شود که همچنان اخبار تجاوزهای هاروی واینستین تهیه کننده معروف هالیوود، در بورس اخبار است.

کیوین اسپیسی در توییتی که امروز منتشر کرده است ضمن عذرخواهی نوشته است: "در تمام این سال‌ها، نزدیکان و دوستانی که از نزدیک مرا می‌شناسند می‌دانند که من هم با زن‌ها و هم مردها رابطه خوبی دارم. من در مواجهه با مردها نیز عاشق و رمانتیک می‌شوم، و اکنون می‌خواهم زندگی‌ام را به عنوان یک گِی انتخاب کنم."

 

 

 

 

 

 

آزار جنسی کیوین اسپیسی آنتونی رپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین