کد خبر: 12136 A

فرار از خانه سالمندان "کمدی" می‌شود

فرار از خانه سالمندان "کمدی" می‌شود

عباس رزیجی قصد دارد فیلم جدیدش را در فضای کمدی بسازد و اسم اثر را هم «کمدی» گذاشته است.

ایران آرت: عباس رزیجی کارگردان سینما، درباره فیلم جدیدش به خبرنگار سینمایی مهر گفت: فیلم «دم سرد» تا امروز در ۵۴ فستیوال جهانی حضور داشته و ۱۱ جایزه دریافت کرده و در حال حاضر نیز در دو جشنواره ایندی وود هند و نیکل کانادا نامزد دریافت جایزه شده است که ماه آینده مشخص می شود جوایزی دریافت خواهد کرد یا خیر.

وی درباره مضمون فیلم «دم سرد» بیان کرد: این اثر فیلمی درباره ترنس سکشوال ها است و هر کس در ظاهر فیلم را می بیند فکر می کند ما با ساخت این اثر وارد خط قرمز شدیم در صورتی که این گونه نیست چراکه معتقدم یکی از الزامات فیلم ساختن توجه به موضوعات مختلفی است که جامعه با آن مواجه است.

رزیجی متذکر شد: بسیاری از مردم درباره ترنس سکشوال ها آگاهی ندارند پس اگر من به عنوان فیلمساز درباره آنها فیلم بسازم می توان چهره واقعی شان را نشان داد.

وی درباره فعالیت های تازه اش توضیح داد: فیلمی به نام «کمدی» را در مرحله پیش تولید دارم که مانند اسمش اثری کمدی محسوب می شود و ادعای ما این است که این فیلم مضمونی جهانی دارد. همه می دانند که سینمای اجتماعی ایران در جهان حرفی برای گفتن دارد اما اینکه کسی بخواهد با یک فیلم کمدی ادعای جهانی بودن داشته باشد حرف سنگینی است.

این کارگردان به مهر گفت: تلاشم این است فیلمی بسازم که در جشنواره های جهانی دیده شود که این کار بسیار سخت است چون معمولا فستیوال های جهانی فیلم های کمدی را جدی نمی گیرند.

رزیجی افزود: این فیلم در حال حاضر در مرحله پیش تولید به سر می برد و منتظر دریافت مجوز هستیم تا پیش تولید اصلی را آغاز کنیم. ویژگی این فیلم سینمایی بازیگرانش هستند چون قصد دارم از بین کارگردانان یا طراحان شناخته شده و متخصص این حرفه پنج بازیگر اصلی فیلمم را انتخاب کنم.

وی در پایان درباره داستان فیلمش توضیح داد: این فیلم قصه پنج پیرزن و پیرمرد است که از خانه سالمندان فرار می کنند و برای خودشان خانه می گیرند.

 

فیلم کمدی عباس رزیجی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین