کد خبر: 12092 A

ببینید: گریم فرهاد اصلانی و بازیگر زن سریال‌های ترکیه‌ای در اصفهان

ببینید: گریم فرهاد اصلانی و بازیگر زن سریال‌های ترکیه‌ای در اصفهان

مهرداد فرید تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» امروز عکس‌های بازیگران ساخته جدید بایرام فضلی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

ایران آرت: فرید در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این فیلم در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد. او همچنین از انتشار خبر بازی پرویز پرستویی در این فیلم انتقاد کرد.

در حالی که پیش از خبرهای ضد و نقیضی در مورد حضور پرویز پرستویی در فیلم «جن زیبا» منتشر شده بود و فرید این خبرها را تکذیب کرده بود، امروز او از اولین حضور فیلم «جن زیبا» در جشنواره فیلم فجر خبر داد. او در رابطه با اولین نمایش «جن زیبا» به فارس گفت: «ما تلاش می‌کنیم که فیلم را برای جشنواره فیلم فجر آماده کنیم و نکته مهم برای ما رضایت تماشاگران از دیدن فیلم است و همه تلاش‌مان را در این جهت انجام می‌دهیم.»

فرید همچنین با انتشار تصاویر گریم بازیگران «جن زیبا» در اینستاگرام خود نوشت: «در پست قبلی ترکیب نورگل یشیلچای با پرویز پرستویی را برای بازی در فیلم «جن زیبا» تکذیب کردم و گفتم رسانه‌های زرد در این باره طبق معمول جلو جلو دویده‌اند. الان می‌توانم با افتخار اعلام کنم که بازیگران اصلی این فیلم نورگل یشیلچای و فرهاد اصلانی هستند.»

جن زیبا

بایرام فضلی پیش از فیلم «باز هم سیب داری» را کارگردانی کرده بود و «جن زیبا» دومین ساخته سینمایی او به حساب می‌آید. «جن زیبا» فیلمی اجتماعی است که رگه‌های طنز دارد. یشیلچای بازی در سریال‌های «گوزل» و «عشق و جزا» را در کارنامه دارد.

 

منبع: پارس فارس

 

فرهاد اصلانی نورگل یشیل چای جن زیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین