کد خبر: 12025 A

از مهمانی گرفته تا پرداخت وام / سورپرایزهای «تیلور سوئیفت» برای هوادارانش

از مهمانی گرفته تا پرداخت وام / سورپرایزهای «تیلور سوئیفت» برای هوادارانش

تیلور سوئیفت جزو ستاره هایی است که به هوادارانش اهمیت زیادی می دهد طوری که هر از چند گاهی سعی می کند آنها را به بهترین شکل ممکن سورپرایز کند.

ایران آرت: تیلور سوئیفت جزو ستاره هایی است که به هوادارانش اهمیت زیادی می دهد طوری که هر از چند گاهی سعی می کند آنها را به بهترین شکل ممکن سورپرایز کند. اگر می خواهید بدانید که این ستاره هالیوود چگونه طرافدارانش را شگفت زده می کند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

او وام دانشجویی یکی از هوادارانش را به قیمت 1989 دلار پرداخت کرد.

درست پس از انتشار آلبوم «1989»، تیلور سوئیفت برای یک از هوادارانش به نام ربکا بورتنیکر، یک بسته فرستاد. ربکا برای مدت زمان زیادی از طرفداران تیلور بود و او را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند و برایش مدام پیغام می گذاشت. تیلور نیز برای تشکر از حمایت های مدام او، برایش یک جعبه بزرگ حاوی یک تابلوی آبرنگ، یک گردنبند، چند یادداشت و پولی به مبلغ 1989 دلار فرستاد تا بتواند وام دانشجویی خود را پرداخت کند.

او در پاتختی یکی از هوادارانش شرکت کرد

تیلور سوئیفت گنا گابریل را در سال 2007 در یکی از جلساتی که با هوادارانش گذاشته بود، ملاقات کرد. از همان زمان بود که آنها با هم دوست شدند و ارتباط خود را تا سالیان سال حفظ کردند. در سال 2014 تیلور سوئیفت برای قدردانی از هوادارش، در مراسم پاتختی او حضور یافت (زیرا نتوانست در مراسم عروسی اش حاضر شود). او یک مخلوط کن، یک ست کامل لوازم آشپزخانه، شیرینی های کوکی خانگی و یک تابلو هنری به او هدیه داد.

او برای طرفدارانش هدیه های کریسمسی فرستاد

برای جشن کریسمس 2014، تیلور سوئیفت تصمیم گرفت که هوادارانش را با هدیه هایی خوشحال کند اما نمی دانست که چه چیزی آنها را بیش از همه سورپرایز می کند. از این رو به صفحات شخصی آنها در شبکه های اجتماعی رفت تا از علاقمندی هایشان باخبر شود. سپس برای هر فردی هدیه مورد علاقه اش را خرید و به همراه نامه ای شخصی برایشان ارسال کرد.

او برای موزیک ویدیوی خود از هوادارانش استفاده کرد

آیا می توانید تصور کنید که در موزیک ویدیوی «Shake it Off» تیلور سوئیفت حضور داشته باشید؟ تیلور برای خوشحال کردن هوادارانش از طریق توییتر و اینستاگرام از آنها درخواست کرد که هر کسی شرایط لازم را برای حضور در موزیک ویدیوش، آنهم به کارگردانی مارک رمانک دارد، اعلام آمادگی کند که در نهایت تعدادی از آنها انتخاب و در موزیک ویدیوی او هنرنمایی کردند.

او هوادارانش را به خانه اش دعوت کرد تا آلبوم جدید او را بشنوند

قبل از این که تیلور سوئیفت آلبوم «1989» را روانه بازار کند، پرو پا قرص ترین هوادارانش را به خانه اش دعوت کرد تا قبل از دیگران آلبوم جدیدش را بشنوند. او با شیرینی های خانگی از میهمان هایش پذیرایی کرد، برای آنها آهنگ های شاد گذاشت و عکس های انفرادی و دسته جمعی زیادی با آنها انداخت که خاطره خوبی را در حافظه هوادارانش ثبت کرد.

او به خانه پیرترین هوادارش، مردی 96 ساله، رفت

پس از این که تیلور متوجه شد که طرفداری 96 ساله به نام سایرس پورتر دارد که برای برقراری ارتباط با نوه هایش از آهنگ های تیلور سوئیفت استفاده می کند، با او تماس گرفت و سپس برای دیدارش رفت. به گفته سایرس: «دیدار با تیلور سوئیفت معجزه کریسمس من بود.»

او زیر پست اینستاگرام هوادارانش، کامنت گذاشت

اگر شما هم مانند تیلور 100 میلیون فالوور داشته باشید، مطمئنا وقت چک کردن پست های هواداران تان یا کامنت گذاشتن برای آنها را ندارید. اما تیلور، برای این که به طرفدارانش ثابت کند به آنها اهمیت می دهد، برای پست های برخی از آنها کامنت گذاشت یا به پیغام هایی که آنها در صفحه تیلور نوشته بودند، پاسخ داد.

منبع: بانو نیوز

 

تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین