کد خبر: 12016 A

مارال فرجاد از شجاعتش در نقش "طپانچه خانم" گفت

مارال فرجاد از شجاعتش در نقش "طپانچه خانم" گفت

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از شجاعتش برای ایفای نقش در نمایش "طپانچه خانم گفت.

ایران آرت: مارال فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها در نمایش‌هایی از جمله «طپانچه خانم» به کارگردانی شهاب حسین پور در تماشاخانه پالیز ایفای نقش می‌کند، در برنامه رادیویی نمایش خانه در گفت‌وگویی عنوان کرد: من قبلا تعریف طپانچه خانم را شنیده بودم و پوستر خانم فریبا متخصص را هم در اتوبان صدر می‌دیدم اما آن زمان خودم سرکاری بودم و نمی‌توانستم به اینکه در این کار حضور داشته باشم فکر کنم.

وی در ادامه افزود: بعد از اجرای «صبح یک روز لعنتی» یک بار آقای حسین پور به من زنگ زدند که من را برای نقشی در نظر گرفتند و من هم گفتم که شب‌ها دو اجرا دارم یکی «شب دشنه‌های بلند» در تئاتر مستقل و دیگری هم «صبح یک روز لعنتی» و نمی‌دانم چطور می‌شود تنظیم کرد.

فرجاد با اشاره به اینکه خانم متخصص به دلیل ایفای نقش در کار دیگری نمی‌توانست بعد از آن نقش اختر را ایفا کند، افزود: آقای حسین پور به من گفتند که راهنمایی‌اش کنم چطور این نقش را انتخاب کنیم من هم دیدم با نقش اختر بیست ـ سی سالی فاصله سنی دارم باید خیلی بزرگ تر شوم، چند گزینه خلاصه به او معرفی کردم اما در آخر او پیشنهاد داد که من خودم این نقش را ایفا کنم.

طپانچه خانم

این بازیگر سینما و تئاتر اظهار داشت: بهرحال این نقش ، جذاب بود و من هم آن را دوست داشتم که ایفایش کنم ، به نظرم خیلی شجاعانه شروع به کار کردم با اینکه خیلی نقش سختی بود من حتی تا روزهای نزدیک به اجرا نمایشنامه هم نداشتم که دو بار آن را بخوانم.

وی با بیان اینکه روزهای اول کار به خود می‌گفته که آخر این چه نقشی است که ایفا می کند، توضیح داد: ما حتی در تمرین‌ها نمی‌توانستیم اجرای کلی بگیریم مدام تمرین را به چند بخش تقسیم می‌کردیم فقط چند بار توانستیم اجرای یک جا بگیریم.

فرجاد اظهار داشت: بهرحال الان خیلی از این نقش لذت می‌برم که بر صحنه هستم واقعا با توجه به زمانی که داشتیم بهترین اجرا را داشتم. شاید اگر برای این نقش دو ماه زمان داشتم خیلی کار بهتری بیرون می‌آمد.

 

مارال فرجاد طپانچه خانم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین