کد خبر: 11667 A

حمید گودرزی هم تیتراژ تلویزیونی خواند

حمید گودرزی هم تیتراژ تلویزیونی خواند

خوانندگی تیتراژ برنامه "من و شما" یکی از جدیدترین فعالیت‌های حمید گودرزی است.

ایران‌آرت: حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال "هاتف" را روی آنتن شبکه یک سیما دارد، برای اولین بار به طور حرفه‌ای وارد حوزه موسیقی شده و تیتراژ برنامه "من و شما" را خوانده است.

این خواننده پیش از این هم تجربیاتی در زمینه خوانندگی داشت که چندان جدی نبود. وی در سریال "پیکسل" و فیلم سینمایی "دزدان خیابان جردن" خوانندگی کرده بود. ضمن آن‌که گودرزی در دهه 70 تیتراژ مجموعه کودک و نوجوان "دانی و من" به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و ارژنگ امیرفضلی را هم خوانده بود.

علیرغم سوابق گودرزی در زمینه موسیقی، خوانندگی تیتراژ برنامه "من و شما" اولین تجربه حرفه‌ای او در این حوزه محسوب می‌شود. گودرزی تیتراژ برنامه "من و شما" را همراه با میلاد بابایی خواننده جوان موسیقی پاپ که به تازگی مجوز فعالیت دریافت کرده خوانده است.

قطعه مشترک گودرزی و بابایی، "پاییز برگشته" نام دارد. ترانه‌ این اثر را مهدی ایوبی سروده، ملودی آن متعلق به میلاد بابایی است و تنظیمش را هم امیر ارشیا انجام داده است. همچین ایمان احمدزاده نیز وظیفه میکس و مسترینگ و مسعود همایونی وظیفه نوازندگی گیتار الکتریک این قطعه را بر عهده داشته‌اند.

برنامه "من و شما" به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور جمعه‌ها ساعت 14 از شبکه شما پخش می‌شود و تاکنون توانسته با دعوت از چهره‌های مختلف هنری، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

حمید گودرزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین