کد خبر: 11660 A

حدیث فولادوند پابرهنه در پارک!

حدیث فولادوند پابرهنه در پارک!

زوج جوانی هستند که پس از گذراندن ماه عسل به آپارتمان کوچک، سرد و خالی‌شان در طبقه پنجم ساختمانی قدیمی می‌روند

ایران‌آرت: اجراهای عموم نمایش «پا برهنه در پارک» کاری از مریم باقری آغاز شد.

رامبد شکرابی، حدیث فولادوند، مرضیه صدرایی، بهرام سروری نژاد در «پا برهنه در پارک» به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از روابط عمومی نمایش، اجراهای عموم کمدی «پا برهنه در پارک» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی مریم باقری از ساعت 19:00 دوشنبه، 24مهرماه، با حضور سیامک صفری و مریم نشیبا و جمعی از هنرمندان در مجموعه تئاتر پایتخت (سالن پایتخت) آغاز شد و به مدت 20 شب میزبان علاقه مندان خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش کمدی آمده است: «پل و کوری براتر زوج جوانی هستند که پس از گذراندن ماه عسل به آپارتمان کوچک، سرد و خالی‌شان در طبقه پنجم ساختمانی قدیمی می‌روند. ماجراجوئی و پرشروشور بودن کوری مقابل آرامش و خونسردی پل (که وکیل دعاوی تازه‌کار است)، به همراه شرایط نامساعد خانه، همسایه‌های عجیب‌وغریب و به‌خصوص، به دعوائی سخت و رفتن شوهر از خانه منجر می‌شود ...».

حدیث فولادوند

در «پا برهنه در پارک» 75 دقیقه ای بازیگرانی همچون؛ رامبد شکرابی، حدیث فولادوند، مرضیه صدرایی و بهرام سروری نژاد به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به: "برنامه ریز و دستیار کارگردان: امیر علی نانکلی"، "منشی صحنه: رضا رشید"، "طراح دکور: الهام حیدری"، "طراح لباس: فرناز جاودان خرد"، "طراح پوستر و گرافیک: مازیار قنبری"، "دوخت لباس: فرناز جاودان خرد"، "موسیقی: شهرام نجاتی"، "ساخت دکور: الهام حیدری"، "مدیران صحنه: رضا رشید و پوریا کامرانی"، "طراح گریم: سمیه فراهانی"، "اجرای گریم: سونیا ایران نژاد و ثمین سالک"، "عکاس: سمانه حجاران"، "مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان مهر"، "همکاران روابط عمومی: میثم تحریری و حمید شفقتی" و "تبلیغات: گروه تئاتر مارکت" اشاره کرد.

حدیث فولادوند

از سوابق کارگردانی مریم باقری می توان به نمایش‌های کلفتها، خرده نان، پزشک نازنین و پلیکان نام برد. وی هچنین پیش از تجربه بازی در نمایش های کاسپار، حوالی تاترشهر، پسری که سوسک می‌شود، جامانده و ... را داشته است.

حدیث فولادوند

 

حدیث فولادوند

 

 

نیل سایمون حدیث فولادوند رامبد شکرآبی سیامک صفری نمایش پابرهنه در پارک مریم باقری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین