کد خبر: 11245 A

مقابله با تبهکارها با این زیباروی ویرانگر!

مقابله با تبهکارها با این زیباروی ویرانگر!

وقتی بعد از سال ها، سر و کله رهبر آن فرقه تبهکار دوباره پیدا می شود، او باید هر طور شده نقبی به گذشته و اعضای به جامانده آن فرقه بزند

ایران‌آرت: نیکول کیدمن در تریلر جنایی «ویران گر» (Destroyer) به کارگردانی کارین کوزاما فیلمساز مستقل امریکایی مقابل دوربین می رود. ستاره ۵۱ ساله استرالیایی در این فیلم نقش کارآگاهی در اداره پلیس لس آنجلس را بازی می کند، کسی که وقتی جوان تر بود به عنوان مامور مخفی در میان یک گروه تبهکار فرقه مانند به بیابان های کالیفرنیا اعزام می شود.

وقتی بعد از سال ها، سر و کله رهبر آن فرقه تبهکار دوباره پیدا می شود، او باید هر طور شده نقبی به گذشته و اعضای به جامانده آن فرقه بزند تا سرانجام با شیاطینی که زندگی گذشته اش را تباه کرده اند تصفیه حساب کند.

این پروژه هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر به سر می برد. کوزوما که به خاطر ساخت درام ورزشی «جنگ دخترانه» (۲۰۰۰) و فیلم ترسناک «دعوت» (۲۰۱۵) شهرت دارد، فیلم جدیدش را بر اساس فیلمنامه ای از فیل هی و مت مانفردی مقابل دوربین خواهد برد.

کیدمن به تازگی با ایفای نقش در مینی سریال «دروغ های کوچک بزرگ» محصول شبکه اچ بی او موفق به دریافت جایزه امی بهترین بازیگر زن سریال درام شد. از جمله کارهای سینمایی اخیر او می توان به نسخه جدید «فریب خورده» ساخته سوفیا کاپولا و «کشتن گوزن مقدس» به کارگردانی یورگوس لانتیموس اشاره کرد.

ستاره ۵۱ ساله تا امروز چهار بار نامزد جایزه اسکار شده که با ایفای نقش «ویرجینیا ولف» در فیلم «ساعت ها» ساخته استیون دالدری، موفق به دریافت اولین اسکار کارنامه بازیگری اش شد.

 

نیکول کیدمن تریلر فیلم ویرانگر کارین کوزاما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین