کد خبر: 10986 A

جدیدترین تصاویر «بلید رانر» منتشر شد

جدیدترین تصاویر «بلید رانر» منتشر شد

جدیدترین تصاویر از حضور "جرارد لتو" و "دیو باتیستا" در فیلم سینمایی "بلید رانر ۲۰۴۹ " منتشر شد.

ایران آرت: "بلید رانر ۲۰۴۹ " با بازی "هریسون فورد" و "رایان گاسولینگ" ۶ اکتبر ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود از سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

این فیلم علمی تخیلی بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته "مایکل گرین" و "همپتون فانچر" توسط "دنی ویلنو" مراحل تولید خود را سپری می‌کند.

بلید رانر ۲۰۴۹ " دنباله‌ای بر فیلم "بلید رانر (۱۹۸۲)" به شمار می‌رود و "هریسون فورد" یکبار دیگر به ایفای نقش "ریک دکارد" می‌پردازد.

بلید رانر ۲۰۴۹

"رایان گاسلینگ"، "ادوارد جیمز اولموس"، "هریسون فورد"، "رابین رایت"، "دیوید باتیستا"، "لنی جیمز"، "جرد لتو" و "آنا د. آرماس" اشاره کرد.

بلید رانر ۲۰۴۹ قرار است به صورت دو بعدی، سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در امریکای شمالی اکران شده و پس از آن اکران جهانی خود را آغاز نماید.

دکارد (هریسون فورد) از طرف نیروهای پلیس کلان-شهر لس آنجلس در سال ۲۰۱۹ ماموریت دارد که انسان‌های با ژن مصنوعی (موسوم به رپلیکانت) را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع گردیده را شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند.

تا اینکه یک گروه شبه نظامی رپلیکانت متواری، مخفیانه وارد لس آنجلس گردیده و سعی در نفوذ به داخل شرکت تایرل کورپوریشن می‌کنند. یعنی همان شرکتی که آن‌ها را بوجود آورده است. این بخشی از داستان نسخه اول این فیلم بود که نسخه دوم ادامه پیدا می‌کند.

 

منبع: میزان

بلید رانر ۲۰۴۹
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین