کد خبر: 10827 A

موزه هنرهای مدرن نیویورک، محل رونمایی مجموعه جدید کارولینا هررا

موزه هنرهای مدرن نیویورک، محل رونمایی مجموعه جدید کارولینا هررا

کارولینا هررا نخستین طراحی ست که شوی کامل مد را در این موزه به نمایش درآورد و جلوه خاصی به لباس هایش بخشید.

ایران‌آرت: کارولینا هررا طراح ونزوئلایی که برای بانوان اول از جمله ژاکلین کندی، لورا بوش، میشل اوباما و ملانیا ترامپ طراحی کرده است در سال ١٩٨٠به نیویورک آمد و خانه ی مد خود را تاسیس نمود.

او جدیدترین مجموعه بهار و تابستان 2018 خود در موزه هنرهای مدرن نیویورک رونمایی کرد. هررا همیشه معتقد است که مد؛ هنر در حرکت است به همین دلیل موزه را برای جلوه داشتن بهتر لباس هایش برای این دوره انتخاب نموده است.

کارولینا هررا نخستین طراحی ست که شوی کامل مد را در این موزه به نمایش درآورد و جلوه خاصی به لباس هایش بخشید. 

او با الهام از مد دهه ی هشتاد میلادی این مجموعه را طراحی کرده است و از نظر او مد، هنر در حال حرکت است و لباس ها باید طوری باشند که هنگام راه رفتن در بدن مانکن ها به طور درستی حرکت کنند.

هررا سبک خود را حفظ و در این مجموعه بیشتر با رنگ ها بازی کرده و خودش آن را جشن رنگ ها نام گذاشته است . از نظر او رنگ نماد قدرت ، هنر و مد است.

وی برای طراحی مجموعه خود فضای خیال انگیز باغ موزه ی هنر های مدرن را در نظر داشته ولی از گل استفاده نکرده است و از آستین های پوفی و بزرگ برای برجسته نشان دادن شانه ها استفاده کرده است.

هررا همواره از رنگ سفید در کارهایش بسیار بهره می گیرد ،اما در این مجموعه از رنگ سفید برای ترکیب با رنگهای دیگر و بومی برای رنگ یا ترکیب آن با طرح خال خالی بهره گرفته است ،طرح های ظریف و زنانه و لباس هایی که در هر دوره ی زمانی قابل پوشیدن هستند .

او شوی مجموعه جدید خود را در سالروز حملات تروریستی یازده سپتامبر برگزار کرد و گفت قصد دارد مبلغی را به بنیاد آتشنشانان نیویورک اهدا کند.








 






منبع : سایت مد و پوشاک 

 

کارولینا هررا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین