کد خبر: 10799 A

مستند "شجریان" با گفتارهایی از هنرمندان منتشر می‌شود

مستند "شجریان" با گفتارهایی از هنرمندان منتشر می‌شود

مجموعه‌ مستندهای صداهای ماندگار ایران، با موضوع خوانندگان پیشکسوت و جوان موسیقی ایرانی در حال تهیه است.

ایران‌آرت: امیر بهاری (کارگردان مستند شجریان) درباره این فیلم گفت: مستند "شجریان" در واقع یک مستند گزارشی چند اپیزودی محسوب می‌شود که با دیدگاه ژورنالیستی پرداخت شده و به وجوه مختلف زندگی محمدرضا شجریان می‌پردازد. این مجموعه در قالب 10 اپیزود حدودا 15 تا 25 دقیقه‌ای ارائه خواهد شد. تهیه‌کنندگی این اثر را نیز "موسسه رسانه مهر طاها" برعهده داشته است.

وی در ادامه افزود: در این مستند اساتیدی چون محمود دولت‌آبادی، حسین علیزاده، آیدین آغداشلو، مجید درخشانی، محمدعلی کشاورز، زیدالله طلوعی و تعداد دیگری از هنرمندان حضور دارند که درباره زوایای مختلف زندگی محمدرضا شجریان و همچنین هنر او سخن گفته‌اند.

کارگردان هنری مستند شجریان همچنین عنوان کرد: من در مرحله فیلمبرداری حضور نداشتم و زمانی به مجموعه اضافه شدم که فیلمبرداری‌ها انجام شده بود و از مرحله تدوین به بعد با عنوان کارگردان هنری به مجموعه اضافه شدم و پروژه را به سر انجام رساندیم.

امیر بهاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به نحوه‌ی انتشار مستند "شجریان" گفت: در مورد اینکه این مستند توسط چه موسسه‌ای منتشر شود هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم ولی به طور حتم مستند "شجریان" را در فضای مجازی منتشر خواهیم کرد.

وی همچنین عنوان کرد: مستند "شجریان" اولین مجموعه از سری "مجموعه‌ مستندهای صداهای ماندگار ایران" است و در ادامه نیز "موسسه رسانه مهر طاها" مستندهایی را درباره خوانندگان پیشکسوت و جوان موسیقی کشورمان مانند شهرام ناظری و علیرضا قربانی تولید خواهد کرد.

محمدرضا شجریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین