کد خبر: 10659 A

عکس چای خوردن ضرغامی با کروبی/سایت اصولگرا تمجید کرد/گره حصر شل شده است؟

ایران آرت : عزت الله ضرغامی در کانال تلگرام اش از یک استکان چایی که با حسین کروبی، فرزند حجه الاسلام مهدی کروبی خورد خبر داده است. 

تابناک در این باره نوشت : عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و از فعالان سیاسی اصولگراست که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، نامش در برهه ای به عنوان یکی از کاندیداهای این جریان هم مطرح شد. ضرغامی پس از پایان مسئولیتش در صدا و سیما با وجود عضویتش در شورای عالی فضای مجازی، عمده فعالیت ها و اقدامات خود را در همین حوزه فضای مجازی با آب و تاب خاصی به نمایش می گذارد که آخرین آن به انتشار مطلبی در کانال تلگرامی‌اش ـ که از دیدار و گفت‌وگو با «حسین کروبی» فرزند «حجت الاسلام مهدی کروبی» برمی گردد، خبر داده است.


 ضرغامی در توضیح این مطلب ضمن انتشار عکس دیدارش با فرزند کروبی نوشته است: «یک استکان چای با حسین کروبی (شهریور۹۶)» در ادامه پست تلگرامی اش گفته: «آقای کروبی در دوره ریاست مجلس ششم به نیروهای تندروی مشارکتی اعتماد نداشت. از من خواسته بود تا مطالب مهم را مستقیم و یا از طریق حسین آقا به ایشان اطلاع دهم، نه دفتر ریاست! به همین دلیل، رابطه من با ایشان صمیمی و صریح است.»

ارتباط ضرغامی و کروبی در مجلس ششم

ضرغامی در دوران ریاست کروبی در مجلس ششم، معاونت صداوسیما در امور استان‌ها و حقوقی و امور مجلس را بر عهده داشت و ریاست این سازمان نیز بر عهده «علی لاریجانی» بود. احتمالا اشاره اش به رابطه اش با کروبی در مجلس ششم نیز به همین دلیل است.

 
 
چرا ضرغامی با پسر کروبی دیدار کرد؟
 

 

دیدار عزت الله ضرغامی به عنوان یک چهره اصولگرا با فرزند مهدی کروبی را می توان از جهات گوناگون رویداد مثبت و خوبی تحلیل کرد. در وهله نخست، طبیعتا این دیدار را می توان بر خلاف آنچه تا کنون به اشتباه شکل گرفته، «تلاشی برای غیر امنیتی کردن موضوع و مسأله حصر» ارزیابی کرد، چون تا وقتی این موضوع بدین شکل تحلیل و ارزیابی شود، هرگونه بررسی و پرداختن به آن هزینه زا و مشکل ساز خواهد بود.

در حقیقت اقدام یک فعال اصولگرا و شناخته شده با فرزند یکی از محصورین می تواند حساسیت ها درباره امنیتی جلوه دادن این موضوع را بکاهد و راهکارهای مناسبی پیش روی این موضوع قرار دهد که هم حاکمیت و هم بستگان محصورین و خود آنها نیز درباره آن فکر کرده و به نتیجه برسند.

 

عزت الله ضرغامی حصر مهدی کروبی حصر میر حسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد حسین کروبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین