کد خبر: 10510 A

آغاز کنسرت‌های گروه "بنفش" در خانه هنرمندان

آغاز کنسرت‌های گروه "بنفش" در خانه هنرمندان

در ادامه برنامه‌های بخش موسیقی پنجمین جشنواره بین‌المللی "هنر برای صلح" از امروز یکشنبه 26 شهریورماه، کنسرت به زبان انگلیسی، گروه "بنفش" به سرپرستی پیمان ابدالی در فضای باز خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

ایران آرت: جشنواره "هنر برای صلح"، خانه هنرمندان ایران طی روزهای 26 و 28 شهریورماه میزبان گروه "بنفش" است که به اجرای قطعاتی از موسیقی تلفیقی به زبان انگلیسی می‌پردازد. این قطعات که برگرفته از آثار شاعرانی چون: حافظ، سعدی، مولانا، صائب تبریزی، شاملو و ... است، با استفاده از موسیقی تلفیقی به مدت 120 دقیقه از ساعت 18 تا 20 در فضای باز خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

آوا منبری، سولماز شعاعی، سهیل سهیلی، علی نراقیان، سید امیر حسین خلیلی اردستانی، سید کیان هاشمی، سهند مظهری، محمد رحیم امین زاده، نوا سلیمانی، سامیار مظاهری از اعضای گروه بنفش هستند که به سرپرستی پیمان ابدالی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این گروه همچنین در روز سه‌شنبه 28 شهریور ماه نیز از ساعت 18 تا 20 در خانه هنرمندان این کنسرت را برای عموم مردم باز اجرا خواهد کرد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی "هنر برای صلح" این روزها در خانه هنرمندان برپاست و در این رویداد هنری که تا 30 شهریور ادامه دارد همه روزه در بخش موسیقی اجراهای متنوعی در محوطه باز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. کنسرت فرمان فتحعلیان با گروه ایلیا، کنسرت سی تار علی بروجردی، تکنوازی گیتار پاپ شهریار طبری براساس ترانه‌های قدیمی و اجرای گروه کُر نابینایان، دیگر برنامه‌هایی است که در این جشنواره برای عموم مردم اجرا خواهد شد.

 

پیمان ابدالی گروه بنفش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین