کد خبر: 10109 A

مدلی که این روزها در سینمای ایران پرکار است / عکس

مدلی که این روزها در سینمای ایران پرکار است / عکس

مدل سابق این روزها بازی در فیلم "عرق سرد" را به پایان رسانده و در انتظار اکران دو فیلم "اسرافیل " و "آنها" است.

ایران آرت: هدی زین العابدین این روزها در انتظار اکران آخرین فیلمش " اسرافیل " به کارگردانی آیدا پناهنده  است که در آن به همراه پژمان بازغی، هدیه تهرانی، مریلا زارعی و پوریا رحیمی سام همبازی است.

او درباره فعالیت‌های اخیر خود عنوان کرد: اخیرا بازی در فیلم سینمایی "عرق سرد" به کارگردانی سهیل بیرقی را به اتمام رساندم و مشغول گپ و گفت جهت توافق‌های اولیه برای حضور در پروژه جدید هستم.

زین العابدین ادامه داد: فیلم "اسرافیل" به کارگردانی آیدا پناهنده و فیلم سینمایی "آن‌ها" به کارگردانی احسان سلطانیان را برای اکران در گروه هنر و تجربه آماده اکران دارم و منتظر هستم تا این فیلم‌ها اکران شوند.

وی با اشاره به این‌که شخصیت سارا در فیلم "اسرافیل" چندلایه است، گفت: نقش سارا در اسرافیل شخصیتی است که صاحب لایه‌های متعدد روحی و روانی است که با شیب ملایم فیلم‌نامه و ساختار کارگردان ابعاد مختلف شخصیت و پیچیدگی‌های آن رو نمایی می‌شود. سارا مثل میلیون‌ها نفر از دختران این دیار است. پُر از آرزوهاى محال و یأس‌هایى که از شرایط پیرامون و اجتماعى نشأت مى‌گیرد.

بازیگر "پایان خدمت " همچنین در پاسخ به این سؤال که کار بازی را از تلویزیون آغاز کرده اما چرا در این فضا حضور ندارد، بیان کرد: حضور من در تلویزیون منوط بر ایجاد شرایط مناسب است. من ترجیح می‌دهم در این فضا کم‌کار باشم، اما کار خوب انجام بدهم تا پرکار باشم ولی در کارهای متوسط و ضعیف کارکنم. اگر در تلویزیون کار خوبی ساخته شود و برای آن پیشنهاد داشته باشم حتماً استقبال می‌کنم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این روزها سریال سازی رونق گرفته است، ولی امیدوارم بودجه اختصاص‌یافته به این پروژه‌ها به‌موقع تأمین شود، چراکه صرف هر فعلی از سه بخش تشکیل می‌شود، آغاز، انجام و پایان.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین در نمایی از "اسرافیل"

این بازیگر که پیش از حضور در عرصه بازی در فضا مدلینگ مشغول فعالیت بوده است، درباره ادامه کار در این فضا و همچنین وضعیت آن برای بازیگران اظهار کرد: طبیعتاً کار کردن در عرصه مد و مدلینگ محدودیت‌هایی برای بانوان و حتی آقایان دارد. این صنعت در کشور ما نوپاست و در حال برداشتن قدم‌های اولیه است و مصائب مختص به خودش را دارد، اما آینده خوبى را براى آن می‌بینم.

 

مریلا زارعی هدیه تهرانی پژمان بازغی هدی زین العابدین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین