کد خبر: 10099 A

پوران درخشنده گیشه را در دست فیلم‌های مبتذل خواند

پوران درخشنده گیشه را در دست فیلم‌های مبتذل خواند

نبود بودجه، مشکلات سالن‌های سینما، ورود بازیگر سرمایه گذار، قیمت بلیت، عدم اکران مناسب از جمله مشکلات اصلی سینما از زبان برخی هنرمندان است.

ایران آرت: سینمای ایران در روزگار کنونی دچار تغییرات زیادی شده و با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو شده است. نبود بودجه، مشکلات سالن‌های سینما، ورود بازیگر سرمایه گذار، قیمت بلیت، عدم اکران مناسب از جمله مشکلات اصلی سینما از زبان برخی هنرمندان است.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما با اشاره به اکران کمدی‌های سخیف و فروش میلیاردی آنها در سینماها گفت: فیلم‌های کمدی سخیف، دیالوگ‌های مبتذل و آثاری که الفاظ و حرکات زشت به کار می برند این روزها گیشه را در دست دارند. این آثاربرای خانواده‌ها زیان بار است زیرا کودکان به محض شنیدن این گونه الفاظ به سرعت آنها تکرار کرده و یاد می‌گیرند.

وی با اشاره به رعایت اخلاقیات متناسب با اسلام و کشور به میزان، تاکید کرد: فیلم و سینما عرصه انسان‌سازی است و هر آنچه باعث شود انسان به تعالی برسد در این عرصه شایسته است. در دین اسلام جایگاه اصلی و اساسی انسان تعریف می‌شود و لذا باید تمامی حرکات و رفتارها بر اساس و منطبق با آموزه‌های اسلام باشد.

 

پوران درخشنده سینمای ایران گیشه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین