کد خبر: 10086 A

تصاویر وحشتناک فیلم هالیوودی منتشر شد+عکس

تصاویر وحشتناک فیلم هالیوودی منتشر شد+عکس

جدیدترین تصاویر از فیلم وحشتاک "آن" توسط سازندگان این اثر منتشر شد. فیلم سینمایی "آن" 8 سپتامبر 2017 اکران بین‌المللی خود را از سینمای هالیوود آغاز خواهد کرد.

ایران آرت: جدیدترین تصاویر از فیلم وحشتاک "آن" توسط سازندگان این اثر منتشر شد. فیلم سینمایی "آن" 8 سپتامبر 2017 اکران بین‌المللی خود را از سینمای هالیوود آغاز خواهد کرد.

"آن" یک فیلم ترسناک بر اساس رمانی به همین نام از استفن کینگ است. این فیلم بیانگر داستان هفت کودک از شهر دری در ایالت مین آمریکا است که از که در اثر مواجهه با شخصیتی ناشناس دچار وحشت شده‌اند.

1298203_197

در شهر دری از ایالت مین در تابستان سال ۱۹۸۹ یک گروه از نوجوانان معروف به "باشگاه بازندگان" مبارزه با موجودی فناناپذیر و تغییر شکل دهنده که مسئول ناپدید شدن ده‌ها تن از کودکان شهر است را آغاز می‌کنند که این خود منجر می‌شود آنها ذات درونی خود را آشکار کنند.

۷ مارس ۲۰۱۷، عنوان این فیلم توسط استفن کینگ، بخش اول-باشگاه بازندگان اعلام شد. "آن" در سال ۲۰۱۷ نامزدی دریافت جایزه تریلر طلایی را برای بهترین فیلم ژانر وحشت کسب کرد؛ که در نهایت آن را به دست آورد.

"آندرس بوسچیتی" کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و "چیس پالمر" به همراه "چری فوکونگا" نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته‌اند.

بیل سارسگارد، فیلن وولفگارد، سوفیا لیلیز، خاویر بوتت، نیکولاس همیلتون و مگان کارپنتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: میزان

 

هالیوود استفن کینگ فیلم ترسناک فیلم آن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین