کد خبر: 10025 A

گریم‌ها!/فصل‌سوم «شهرزاد»در ماجراهای پس از انقلاب

گریم‌ها!/فصل‌سوم «شهرزاد»در ماجراهای پس از انقلاب

حسن فتحی با فاصله ای حدودا 20 ساله، کاراکترهایش را از دهه سی بیرون می کشد و داستان آنها را در دهه 50 و بحبوحه انقلاب نمایش می‌دهد

ایران‌آرت: ساخت سومین فصل از شهرزاد آغاز شده است. این را هفته پیش رامین ناصرنصیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت. فصلی که یکی از سایت های سینمایی درباره آن نوشت که روایت کاراکترهای شهرزاد را در سال های بعد نشان می دهد و حسن فتحی با فاصله ای حدودا 20 ساله، کاراکترهایش را از دهه سی بیرون می کشد و داستان آنها را در دهه 50 و بحبوحه انقلاب نمایش می دهد. اتفاقی که شاید قبل تر، در بعضی از سریال های تلویزیونی دیده باشیم که البته تجارب موفقی هم نبوده اند.
 
شهرزاد در آخر قصه
 
یکی از نزدیکان پروژه اما می گوید پیش تر حسن فتحی از علاقه به ساخت فصل سوم و روایت داستان در سال های ابتدایی خواهیم دید که انقلاب شده و اگر فتحی با همین فرمان پیش برود، انقلاب فرهنگی و رخدادهای مهم سیاسی- فرهنگی دیگری را هم در خلال داستان خواهیم دید. البته اگر حسن فتحی بخواهد این اتفاق رقم بخورد قطعا باید فکری برای موضوعی مثل گریم و البته تغییرات فراوان در صحنه هم کرده باشد. سریال های قبلی که یکباره فاصله ای تاریخی را طی کردند و زمان روایتشان تغییر کرد، از مسئله گریم ضربه زیادی خوردند و پیرشدن انتزاعی شخصیت هایشان خیلی به دل مخاطب ننشست.

 

سریال شهرزاد حسن فتحی شهرزاد2 شهرزاد 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین