کد خبر: 39850 A

صبا کمالی، بازیگر در آستانه بازداشت/شرح ماجرا

صبا کمالی، بازیگر در آستانه بازداشت/شرح ماجرا

فارس از دستگیری ص. ک خبر داده و عکس او را فلو شده منتشر کرد. ساعتی بعد خبرآنلاین از گلایه صبا کمالی خبر داد و ایران آرت پست هم اکنون او را مبنی بر عذرخواهی منتشر کرد

ایران آرت : خبرآنلاین نوشت: صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از انتقادهای گسترده از یک پست اینستاگرامی‌اش، ضمن پاک کردن آن، توضیحاتی را ارائه کرد.

او نوشت: «به علت کج‌فهمی، بی‌سوادی، متعصب بودنِ بدون تفکر، اطلاع نداشتن از اصول نمایشنامه‌نویسی که رشته اول تحصیلی منه، به علت بیماری افرادی از جامعه که چه بسا حقوق بگیرانِ جیره‌خوارِ دشمنان ایران باشند، نسبت‌های بس ابلهانه به من زدند و من رو بدون اعتقاد معرفی کردند....و از کامنت‌هایی که گذاشتند متوجه شدم....اتفاقا بسیار بی‌وجدان هم هستند.

صبا کمالی

به این علت، گفت‌وگوی تخیلی و صمیمانه خودم با امام حسین (ع) را برداشتم. و از اینکه من رو بی‌اعتقاد یا دشمن مذهبم معرفی کردند، بسیار گله‌مند هستم.

در نمایشنامه، ما حتی با خدا جدل می‌کنیم و حتی دعوا....این‌که دیگران امامان رو از خدا بالاتر می‌دونند ، خودشون می‌دونند چرا.........

لعنت خدا بر ستمگران هر دوران و هر سرزمینی که امام حسین (ع) و جوان‌های رشید ایران، براش شهید شدند.»

ساعتی پیش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس خبر داد: در پی اهانت یک هنرپیشه زن سینما به ساحت امام حسین(ع)، دستور جلب این بازیگر صادر شد.

«ص.ک» که از بازیگران نه چندان مطرح سینماست، امروز با انتشار پستی در حمایت از سحر خدایاری دختری که اخیراً خودکشی کرده است، در مطلبی بی شرمانه، به ساحت امام حسین(ع) توهین کرد. 

پیگیری خبرنگار فارس حاکیست پس از توئیت این بازیگر، قرار بازداشت وی صادر شده است.

صبا کمالی

این در حالی ست حدود دوازده دقیقه پیش صبا کمالی در صفحه اینستاگرامی 47هزار نفری خود پست عذر خواهی با پرچم لبیک یا حسین منتشر کرد که آن را برای اطلاع تان منتشر می کنیم

 

 

20190911_235903

 

زنان زیباروی ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین