کد خبر: 37078 A

استایل ریحانه پارسا،ساره بیات پشت ویترین و سحر دولتشاهی در جشن قورباغه/عکسها

استایل ریحانه پارسا،ساره بیات پشت ویترین و سحر دولتشاهی در جشن قورباغه/عکسها

ایران آرت:  سه خبر از سلبریتی های ایرانی که کنار هم دیدن شان برای تان جالب خواهد بود:

در روزهایی که مردم بیش از همیشه به خندیدن و شاد بودن نیاز دارند، عکس بسیار متفاوتی از ریحانه پارسا و پژمان جمشیدی منتشر شده که وعده یک کار متفاوت از طنزپرداز چیره دست پیمان قاسم خانی می دهد. 

"خوب، بد، جلف؛ ارتش سری" نام اثر تازه پیمان قاسم‌خانی به تهیه کنندگی محسن چگینی است که هفته گذشته با بازی سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش و فرهاد آئیش در تهران کلید خورد. 

دیگر بازیگران "خوب، بد، جلف؛ ارتش سری" امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، علی اوجی هستند که بزودی جلوی دوربین پیمان قاسم‌خانی خواهند رفت.

5213681

 خبر دیگر هم از یک کار تازه است، این بار به نظر می رسد یک ملودرام خانوادگی. ساره بیات اولین تصویر از خود در سریال "دل" به کارگردانی منوچهر هادی را منتشر کرد. حامد بهداد دیگر بازیگر این سریال هم در عکس دیده می‌شود.

ساره بیات با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: "لحظه ای که منوچهر هادیِ عزیز، از آرش و رَستای سریال دل ثبت کرد. همکاری مجدد بعد از ۱۶ سال با حامد بهداد عزیز برایم ارزشمند است."

سریال "دل" برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. 

5213127

 و خبر سومی که حسابی دست به دست می چرخد مربوط به این جشن سینمایی ست: سحر دولتشاهی و نوید محمدزاده در مراسم اختتامیه جشنواره آموزشگاه سینمایی هومن سیدی. این دو بازیگر به تازگی در سریال"قورباغه" با سیدی همکار هستند.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره آموزشگاه سینمایی هشت میلیمتری به مدیریت هومن سیدی که نوید محمدزاده و سحر دولتشاهی میهمان ویژه اش بودند. این دو بازیگر در سریال"قورباغه" به کارگردانی سیدی که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، به ایفای نقش می‌پردازند.

سحر دولتشاهی/نوید محمدزاده

سلبریتی های ایران زنان زیبا
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین