کد خبر: 6848 A

انتشار عجیب خبر وخامت حال شجریان در کانال ابتهاج/ حال استاد خوب است

انتشار عجیب خبر وخامت حال شجریان در کانال ابتهاج/ حال استاد خوب است

انتشار تصویری از محمدرضا شجریان و هوشنگ ابتهاج در کانال تلگرامی این شاعر، موجی از نگرانی را در علاقه‌مندان به استاد آواز ایران ایجاد کرد.

 

ایران‌آرت: حال استاد آواز ایران خوب است و تنها صفحات اینستاگرامی همایون شجریان و محمدرضا شجریان آخرین اخبار و دقیق‌ترین مرتبط با محمدرضا شجریان را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انتشار تصویری از محمدرضا شجریان و هوشنگ ابتهاج که به‌نظر می‌رسید در کانال تلگرامی این شاعر منتشر شده است، موجی از نگرانی را در علاقمندان به استاد آواز ایران ایجاد کرد.

photo_2017-06-16_14-21-25

این تصویر در مدت کوتاهی در فضای مجازی منتشر شده به گونه‌ای که پس از دیدن آن؛ همگان باور کردند حال استاد آواز ایران رو به وخامت گذاشته است. اما ماجرا چیز دیگری بود. زیرا هوشنگ ابتهاج خود از قرار دادن چنین یادداشت و تصویری در کانال تلگرامی خود اظهار بی‌اطلاعی کرده و آن را تکذیب کرد. پس از مدت کوتاهی خانواده محمدرضا شجریان نیز با تکذیب خبر، عنوان کردند حال استاد آواز ایران خوب است و ایشان کماکان زیر نظر پزشک مراحل درمانی خود را سپری می‌کند. آنها همچنین از انتشار اخباری از این دست در فضای مجازی به شدت اظهار نگرانی کرده و آن را مناسب حال استاد آواز ایران ندانستند.

روابط عمومی محمدرضا شجریان نیز در گفتگویی اعلام کرد؛ حال استاد آواز ایران خوب است و تنها صفحات اینستاگرامی همایون شجریان و محمدرضا شجریان آخرین اخبار و دقیق‌ترین مرتبط با محمدرضا شجریان را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد شیطنت یا ناآگاهی ادمین کانال این شاعر سبب‌ساز بروز این سوءتفاهم شده باشد.

 

محمدرضا شجریان همایون شجریان حال شجریان هوشنگ ابتهاج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین