کد خبر: 43630 A

آلبوم محسن چاوشی دوباره به تعویق افتاد/ انتشار یک قطعه از "بی‌نام"

آلبوم محسن چاوشی دوباره به تعویق افتاد/ انتشار یک قطعه از "بی‌نام"

برای دومین بار در ماه جاری انتشار دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی با نام "بی‌نام" به تعویق افتاد.

ایران آرت: آلبوم "بی‌نام" با صدا، آهنگسازی و تنظیم محسن چاوشی که قرار بود فردا 26 آذرماه منتشر شود برای چندمین بار و به دلیلی نامعلوم به تعویق افتاد. محسن چاوشی و عوامل آلبوم برای دلجویی از طرفداران، فردا سه‌شنبه یک قطعه از آلبوم "بی‌نام" را در اینترنت منتشر خواهند کرد.

به گزارش ایران‌آرت، "بی‌نام" پیش از این قرار بود در تاریخ 5 آذر روانه بازار شود که به علت ناآرامی‌های اواخر ماه آبان به تعویق افتاد اما برای تأخیر دوباره انتشار این اثر هنوز دلیلی اعلام نشده است.

اولین خبرها درباره این آلبوم زمستان سال گذشته اعلام شد که هادی حسینی، تهیه‌کنند اثر از انتشار احتمالی آن در فصل بهار خبر داد اما مشکلاتی که برای برخی از اشعار آلبوم ایجاد شد انتشار آن را چند ماهی به تعویق انداخت.

مجوز این اثر پاییز امسال صادر شد و آلبوم در حال حاضر از طریق شرکت ایران‌گام و سامانه بیپ‌تونز پیش‌فروش  می‌شود اما همچنان مشخص نیست که چرا این آلبوم یک روز پیش از انتشار به تعویق افتاد. به گفته بیپ‌تونز، این آلبوم در آستانه شکستن یک رکورد قرار دارد. 

"قند منی"، "گنجشک پریده"، "بر سلطان"، "چنگ"، "قمارباز"، "عقل و خرد"، "زاهد"، "باز آمدم"، "من ندانستم"، "قوم به حج رفته" و "راز" یازده قطعه آلبوم "بی‌نام" هستند.

اشعار این آلبوم سروده شعرای نامدار کلاسیک از جمله مولانا، سعدی شیرازی، وحشی بافقی و فصیح‌الزمان شیرازی است.

 

محسن چاوشی آلبوم بی نام
نظرات خوانندگان
  • آرزو عباسی
    پاسخ

    محسن چاوشی"یک ناجی یک اسطوره ایکه وظیفه سنگینی توعرصه موسیقی بردوشش داره'مطمئنم بازهم میخان آلبوم رو ازفیلتر ردکن'نه مثله اروپا که مردم ازهیجان دیدن وشنیدن آثاره هنرمندان چه کارایکه نمیکنن'ولی توایران هنرمندان رو ازهیجان نابودکردن همه هنرش میکشونن به فرار...!! محسن جان غصه نخور توصدای مخملی ایرانی😍😍😍😘

  • رامین
    پاسخ

    اتفاقا میگن چون پیش فروش خوب نبوده آلبومو به تعویق انداختن تا شاید سود بیشتری نصیب تهیه کننده شه

  • omid
    پاسخ

    پس کی میاد این البوم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین