کد خبر: 36562 A

چهار سال سکوت بنیامین و پرکاری بی‌خطر محمد معتمدی!

چهار سال سکوت بنیامین و پرکاری بی‌خطر محمد معتمدی!

مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری می‌گوید این خواننده مدتی قصد دارد در سکوت خبری بماند و فعالیتی در زمینه موسیقی انجام ندهد.

ایران آرت: چهار سال از آخرین فعالیت بنیامین بهادری در زمینه انتشار آلبوم می‌گذرد. قطعه پرحاشیه "کبیر" آخرین تلاش موسیقایی این خواننده در سال 96 بود. هرچند به گفته خودش، این قطعه در سال 93 ضبط شده است.

بعد از آن، برخلاف روزهای پرخبر او در حوزه زندگی شخصی‌اش، از فعالیت جدید این خواننده در دنیای موسیقی خبری نبود تا این که اعلام شد او قرار است مجری برنامه جایگزین مناسبتی ماه عسل به نام "ماه ماه" باشد که البته این برنامه هم به سرانجام نرسید.

به گفته مدیر برنامه‌های این خواننده، فعلا از فعالیت مجدد بنیامین بهادری در زمینه موسیقی هم خبری نیست. سلیم احمدی در ادامه درباره امکان از سرگیری فعالیت بهادری به خراسان گفت: " او ترجیح می‌دهد مدتی در سکوت خبری باقی بماند. بنیامین قطعه و آلبوم جدیدی در دست تولید ندارد و فعلا قصد تولید اثر جدیدی را هم ندارد."

همچنین محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی نیز در گفت‌وگویی با روزنامه خراسان درباره فعالیت‌های خود صحبت کرد.

معتمدی که برخلاف بنیامین روزهای پرکاری را می‌گذراند معتقد است پرکار بودن ضربه‌ای به خواننده وارد نمی‌کند. او که این روزها مشغول تمرین برای اجرای یک کنسرت خیریه در 29 خرداد ماه است، از در دست داشتن چند آلبوم جدید خبر می دهد و به خراسان می گوید:"چند آلبوم ضبط شده دارم که میکس آن‌ها باقی مانده و قرار است به تشخیص و صلاحدید دوستان، یکی از آن‌ها را در مرحله بعدی کارها، آماده انتشار کنیم. هنوز اسمی برای این آلبوم انتخاب نکرده ایم، اما ضبط این اثر تقریبا از دو سال پیش آغاز شده است و هم اکنون در مرحله میکس قرار دارد."

او در ادامه با وجود این که از نیمه دوم سال گذشته تا به امروز، دو آلبوم و چند تیتراژ سینمایی و تلویزیونی در کارنامه دارد، مدعی‌ است نسبت به همکاران خود خواننده کم‌کاری است و اضافه می‌کند:"پرکار بودن خطری برای خواننده ندارد. برعکس این کم‌کاری است که به خواننده ضربه می‌زند. ضمن این که مدتی است قطعه جدیدی جز تیتراژ فیلم سینمایی غلامرضا تختی نداشته‌ام."

این در حالی است که زمان انتشار قطعه و آلبوم‌های این خواننده از پاییز سال گذشته، به گونه‌ای است که تقریبا هر هفته خبری از او در دنیای موسیقی شنیده می‌شود و به نظر، این یک تهدید بزرگ برای خواننده خوبی مانند اوست.

 

بنیامین بهادری محمد معتمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین