کد خبر: 31454 A

محسن چاوشی با "قمارباز" می‌آید

محسن چاوشی با "قمارباز" می‌آید

تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی با نام "قمارباز" با اشعاری از مولانا و شاعران دیگر در حال تولید است.

ایران آرت: محسن چاوشی که تابستان امسال آلبوم "ابراهیم" را پس از یک ماه جنجال رسانه‌ای روانه بازار موسیقی کرد، از پروسه تولید آلبوم جدیدش با نام "قمارباز" خبر داد.

به گزارش ایران آرت، آلبوم جدید محسن چاوشی همچون دو آلبوم قبلی این خواننده به تهیه‌کنندگی هادی حسینی تولید و منتشر می‌شود.

هادی حسینی ماه گذشته در اینستاگرام اعلام کرد که آلبوم جدید چاوشی در بهار 1398 منتشر می‌شود. هر چند با توجه به اینکه چاوشی تولید این آلبوم را به تازگی آغاز کرده است، انتشار آن در بهار سال آینده دور از ذهن به نظر می‌رسد.

چاوشی ماه گذشته اعلام کرد که در آلبوم جدیدش نیز همچون آلبوم "امیر بی‌گزند" اشعاری از مولانا را اجرا خواهد کرد. او همچنین از وجود چند قطعه طرب‌انگیز نیز در آلبومش خبر داد.

چاوشی عصر امروز تصویری متفاوت از سرش که بیت "خنک آن قماربازی که بباخت آن چه بودش/ بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر" از مولانا را روی آن تتو کرده است را به اشتراک گذاشت و نام آلبوم جدیدش را اعلام کرد.

Untitled

"یه شاخه نیلوفر"، "ژاکت"، "حریص"، "پرچم سفید"، "سنتوری"، "من خود آن سیزدهم"، "پاروی بی قایق"، "امیر بی‌گزند" و "ابراهیم" 9 آلبوم قبلی محسن چاوشی هستند که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روانه بازار موسیقی شدند. 

 

محسن چاوشی آلبوم ابراهیم آلبوم قمارباز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین