کد خبر: 20944 A

اتهام عجیب روزنامه کیهان به استاد شجریان

اتهام عجیب روزنامه کیهان به استاد شجریان

کیهان نوشت: شجریان در واقع فراتر از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، اصل اسلام را مورد هجمه قرار داده و آن را مخالف هنر معرفی می‌کند.

ایران آرت: در حالی‌که در روزهای اخیر تقریباً اکثر نشریات و خبرگزاری‌ها یادی از ربنای شجریان کردند و به عدم پخش این نوای معنوی در لحظه افطار از صدا و سیما معترض شدند، روزنامه کیهان محمدرضا شجریان را متهم به مخالفت با اصل اسلام کرده و به روزنامه همشهری به خاطر حمایتش از استاد شجریان حمله است.

این روزنامه اصولگرا نوشت:
شجریان در جریان فتنه 88 کاملا در خدمت جریان ضد انقلاب قرار گرفت و خودش پخش آوازهایش از صدا و سیما را ممنوع اعلام کرد. شجریان برای فتنه‌گران سرود خواند و در خارج از کشور هر کاری از دستش برای تبلیغ علیه انقلاب و ملت ایران برمی‌آمد، انجام داد؛ در شبکه‌های ماهواره‌ای بهاییان و معاند با نظام اسلامی مانند «من و تو»، «بی‌بی‌سی»، «تلویزیون صدای آمریکا» و... مصاحبه‌های ساختارشکن انجام داد، و در گفت‌و‌گوهایش، نه فقط انقلاب و نظام اسلامی را که اصل اسلام را مورد توهین و افترا قرار داد. او در مصاحبه با تلویزیون صدای آمریکا (VOA) گفت:
«... این‌ها (اسلام و مسلمانان) هرگز با هنر کنار نمی‌آید، هرگز و هرگز !!! همچنان‌که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدند...»

و در مصاحبه دیگری با یورو نیوز اظهار داشت: «... در طول این تاریخی که ما داشتیم، در طول این 1300-1400 سال، به علت اینکه همیشه با ایرانیت و هنرهای ما (به‌وسیله اسلام) ضدیت می‌شده، با موسیقی هم خیلی مبارزه شده که نباشد...»

شجریان در واقع در این اظهارات، فراتر از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، اصل اسلام را مورد هجمه قرار داده و آن را مخالف هنر معرفی می‌کند.

حال سؤال اینجاست که چگونه مسئولین روزنامه همشهری به خود اجازه می‌دهند که پول بیت‌المال و بودجه ملت را هزینه تبلیغ فردی بکنند که نه تنها با این ملت دشمنی ورزیده که حتی به معتقدات و باورها و مقدسات آنها نیز توهین می‌کند؟!

روزنامه کیهان محمدرضا شجریان شجریان
نظرات خوانندگان
  • علي
    پاسخ

    باسلام. اهالي بي طرف به كلماتي كه داخل پرانتز گذاشته شده دقت كنند . تفسير آقايان مي باشد . حال و روز شما و كيهاني ها براي مردم اظهر من الشمس مي باشد . ديگر بس كنيد

  • مهدی
    پاسخ

    خود کیهان بودجه اش را از کجا میگیرد که آن را صرف تخریب آدمهای بزرگی همچون شجریان میکند؟ بهتر است در این مورد پاسخگو باشد

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>
    استاد شجریان صدای ما خس و خاشاک است</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین