9خانم بازیگر به روز/عکسها

تازه ترین استایل این 9خانم بازیگر ایرانی گزاره ای پیش چشم را یادآوری می کند.البته این خانم ها نمونه ای از یک جامعه آماری بزرگ اند.

ایران آرت : استایل بازیگران زن ایران روز به روز به روز می شود!

به نظر می رسد این جمله قصار عجیب غریب فقط از سر جذابیت قافیه کنار هم چیده شده اما این طور نیست، و موضوع ما بازی با کلمات نیست.

این تیتر و لید از اتفاق جالب توجه خبر می دهد: این پدیده به روز رسانی استایل و تیپ در معرض دید اجتماعی نزد بازیگران به خصوص خانم های بازیگر یک واقعیت بیرونی و عینی ست. 

اگر آن را بدیهی و عادی می دانید کافی ست یادتان بیاید همین دو دهه پیش یا حتی همین یک دهه پیش، بازیگران زن سینمای ایران این همه روز به روز به روز رسانی می شدند و با طراحان مد همراه بودند؟ یا هر یک با یک مزون اختصاصی کار می کردند؟ 

این مطلب جای بحث جامعه شناختی در این خصوص نیست اما یک جستجوی کوتاه اینترنتی هم به شما اطلاع می دهد که این راهبرد به روز شدن و به روز ماندن را بازیگران محترم از جامعه و مردم پیرامونی خود اکتساب کرده اند و این مهم به یک پدیده اجتماعی غیر قابل انکار بدل شده است... 

بگذریم، به عنوان نمونه استایل تازه مهتاب کرامتی، سحر دولتشاهی، هستی مهدوی، زهره فکور صبور، سوگل طهماسبی، خاطره اسدی، مهسا هاشمی، یکتا ناصر، ماه چهره خلیلی را ببینید:

 

کد خبر: 39818
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-39818
مهتاب کرامتی سحر دولتشاهی زنان زیباروی ایرانی
سایر گزارش های تصویری