کد خبر: 37168 A

سلبریتی‌هایی که استایل رترو دارند/ عکسها

سلبریتی‌هایی که استایل رترو دارند/ عکسها

در استایل‌های رترو با الهام گرفتن از گذشته، لباس‌ها و اکسسوری‌هایی با آن سبک‌ها در عصر کنونی باز تولید می‌شود.

ایران آرت: اگر بخواهیم تعریف درستی از سبک رترو داشته باشیم، باید به این اشاره کنیم که به طور کلی این سبک و استایل از گذشته الهام گرفته شده است اما در حال حاضر با تعریف امروزین باز تولید می‌شود و به دلیل تنوع آیتم‌ها و پالت‌های رنگی خاص و همچنین استفاده از پارچه‌هایی با جنس و بافت متفاوت برای طرفداران این استایل که نوستالژی‌گراها هستند جذاب است. برای شناخت بهتر این سبک باید به ویژگی‌های مد و فشن در دهه‌های 1950، 1960،1970 و 1980 میلادی بپردازیم.

به گزارش مجله مدوپیا، اگر یک نگاه کلی به استایل این چهار دهه نام برده شده بیندازیم، قطعاً متوجه تفاوت آنها می‌شویم. به عنوان مثال در دهه 80 میلای پالت‌های رنگی لباس‌ها و اکسسوری‌های روشن و پاستلی حتی به صورت نئونی دیده می‌شود، اما در دهه قبل آن که دهه 70 است، از رنگ‌های گرم‌تر و تیره‌ای استفاده می‌شود. پیشنهاد ما برای شما علاقه‌مندان این سبک، ترکیب آیتم و رنگ‌های سبک رترو هر دهه است یا انتخاب سبک هر دهه با توجه به تغییر فصل. می‌توانید مدل مو و یا آرایش صورت خودتان را به سبک رترو تغییر دهید. 

تفاوت استایل‌های وینتیج و رترو چیست؟

استایل وینتیج شامل آیتم‌هایی است که در گذشته توسط فرد یا افرادی مورد استفاده قرار گرفته از زمان انتشان آن گذشته، اما در حال حاضر مجدداً همان لباسها پوشیده می‌شود و متعلف به دوره 1920 تا 1990 است. اما در استایل‌های رترو با الهام گرفتن از گذشته لباس‌ها و اکسسوری‌هایی با آن سبک در عصر کنونی تولید می‌شود. 

سلبریتی‌هایی که استایل رترو دارند:

در دنیای سلبریتی‌ها هم استایل‌های مختلف دیده می‌شود و اتفاقاً استایل رترو یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین سلبریتی‌ها به حساب می‌آید. ما در ادامه سلبریتی‌هایی را نام می‌بریم که در بعضی مواقع از سبک و سیاق رترو پیروی می‌کنند. 

دیتا ون تیز

photo_2019-06-26_00-03-23

فرم آرایش و موی دیتا و فرم عینک او نشان می‌دهد که او از استایل‌هایی با سبکه دهه 50 میلادی هم پیروی می‌کند. پیراهن دکلته با پترن گل‌دارد، پیراهن‌های کمر باریک و .. مانند فیلم‌های کلاسیک دهه 50 میلادی است. 

اسکارلت جوهانسون

Scarlett-Johansson-in-retro-style

وقتی صحبت از استایب رترو یا ویتنیج می‌شود، ناخودآگاه یاد موهای مرلین مونرو یا استایل جذاب آدری هیپورن می‌افتیم. اسکارلت جوهانسون با موی بلوند و زیبایش به نوعی حس و حال دهه 50 میلادی را القا می‌کند. بخصوص که سبک پوشش او هم رترو است.

الکسا چانگ

5.-alexa-chung-in-retro-floral-dress

داشتن استایل رترو فقط به الهام گرفتن از دهه 40 یا 50 میلادی ختم نمی‌شود. با دیدن الکسا چانگ متوجه می‌شویم، آیتم‌های دهه 60 و 70 میلادی هم می‌توانند رترو به حساب بیایند و استایل رتروی جذابی را بسازند. پیراهن آستین بلند به همراه پترن گل، دامن‌های مینی کبریتی، کتهای خز و .. همگی می‌توانند بخشی از استایل رترو باشند.

ادل

photo_2019-06-26_00-03-23 (3)

ادل هم یکی از سلبریتی‌هایی است که در بعضی مراسم‌ها و اجراها با استایل جذاب رترو دیده می‌شود. در عکسی که مشاهده می‌کنید او پیراهنی با پترن گل‌گلی پوشیده است که فرم دامن آن مربوط به دهه 60 میلادی است.

 

ادل اسکارلت جوهانسون مانکن مدلینگ سلبریتی فشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین