کد خبر: 32678 A

مردم چین در شبکه‌های اجتماعی معتقدند برند زارا می‌خواسته با نشان دادن صورت پر کک و مک "لی جینگ ون" مردم چین را زشت نشان دهد.

ایران آرت: آگهی تبلیغاتی جدید برند اسپانیایی "زارا" با حضور یک مانکن مشهور چینی بدون آرایش کافی که کک و مک های صورتش را بپوشاند، جار و جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی چین به دنبال داشته است.

به گزارش هافینگتون پست، روزنامه چینی "سائوت چاینا مورنینگ پست" نوشت کاربران "ویبو"، یک شبکه اجتماعی چینی مشابه توئیتر، کار شرکت "زارا" را توهین آمیز دانسته و نوشتهاند که زارا مخصوصاً میخواسته با نشان دادن صورت پر کک و مک "لی جینگ ون" مردم چین را زشت نشان دهد.

در فرهنگ چین، برعکس برخی از کشورهای غربی، داشتن کک و مک نه تنها نشانه زیبایی نیست بلکه یک عیب به شمار می‌رود.

DzyqoGFUYAA6Nnn

خود جینگ ون، به این جنجال هنوز واکنشی نشان نداده است ولی قبلاً در مصاحبه ای با مجله مد "ووگ" گفته بود وقتی بچه بود از کک و مکش "واقعاً متنفر" بود، چون در بین آسیایی‌ها زیاد مرسوم نیست.

مانکن آرایش مدلینگ زارا بازیگر چینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین