کد خبر: 3254 A

ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال گذشته (14)

در مطلب زیر که درباره ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال 95 است به بهنوش بختیاری و ماهان دکور می‌پردازیم.

ایران آرت: می‌شود گفت محمدرضا گلزار اولین ستاره‌ای بود که با برند ایکات به صورت گسترده روی بیلبوردهای شهر قرار گرفت و بعد، ارتباط ستاره‌ها و برندها کم و زیاد می‌شد. ستاره‌ها البته همواره مایل به این همکاری و دیده‌شدن بیشتر بودند. اما همواره مشکلات ممیزی هم وجود داشت تا این که سال 95 از راه رسید. سالی که فرق داشت و دیگر این ارتباط آن‌قدر گسترده و فراگیر شد که می‌شود سال نو را سال خوش سفیران برند دانست. حالا کمتر ستاره‌ای را می‌بینید که ارتباطی با برندی نداشته باشد. حتی در حد پوشیدن فلان برند طراحی لباس در فرش قرمز یک جشنواره فیلم!

خوش قلبی و مهربانی از رازهای محبوبیت این بازیگر پرکار سینما و تلویزیون به حساب می‌آید. همراهی اینستاگرامی و قلم خوب این چهره دوست‌داشتنی، او را به یکی از پرطرفدارترین‌ها در فضای مجازی تبدیل کرده است و از حق هم نباید بگذریم که دریافت تندس بهترین بازیگر زن تلویزیون به رای مردم در سال گذشته نیز، نشان از محبوبیتش در فضای حقیقی دارد. همچنین او در این سال‌ها در زمینه تبلیغات هم خوش درخشیده و به تازگی از همکاری با برند ماهان دکور خبر داده است، همکاری‌ای که به گفته خودش از قسمت‌های شیرین زندگی‌اش است... به نظر می‌آید که این شرکت با شعار جلوگیری از قطع درختان و تولید میز و صندلی «پلیمری» و حمایت از محیط‌زیست توانسته رضایت بانوی دوست‌دار محیط‌زیست را برای تبلیغات به دست آورد.

دیده بان

 

محمد رضا گلزار بهنوش بختیاری ماهان دکور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین