کد خبر: 3253 A

ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال گذشته (13)

در مطلب زیر که درباره ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال 95 است به سام درخشانی و برند کارما می‌پردازیم.

ایران آرت: می‌شود گفت محمدرضا گلزار اولین ستاره‌ای بود که با برند ایکات به صورت گسترده روی بیلبوردهای شهر قرار گرفت و بعد، ارتباط ستاره‌ها و برندها کم و زیاد می‌شد. ستاره‌ها البته همواره مایل به این همکاری و دیده‌شدن بیشتر بودند. اما همواره مشکلات ممیزی هم وجود داشت تا این که سال 95 از راه رسید. سالی که فرق داشت و دیگر این ارتباط آن‌قدر گسترده و فراگیر شد که می‌شود سال نو را سال خوش سفیران برند دانست. حالا کمتر ستاره‌ای را می‌بینید که ارتباطی با برندی نداشته باشد. حتی در حد پوشیدن فلان برند طراحی لباس در فرش قرمز یک جشنواره فیلم!

سال 94 برای این بازیگر خوش‌سیمای سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از ازدواجش در فضای مجازی منتشر کرد به سالی پرحاشیه تبدیل شد. شایعه‌‌های قبلی، اجازه خبرسازی از این تصمیم خارج از انتظار او دارد. او که توانست با مصاحبه‌ها، نظر علاقه‌مندان خود را جلب کند و آنها را با خود همراه سازد، در سال 95 هم حاشیه‌ساز شد. مردادماه 95 با بالا رفتن بیلبوردهای اولین فروشگاه زنجیره‌ای خودرو در ایران (کارما) با استفاده از چهره تاثیرگذار این بازیگر، خبرها به سمت ممنوع‌التصویری او می‌رفت، اما این اتفاق نیفتاد و شاهد حضور دیگر سلبریتی‌ها در این عرصه نیز بودیم. از خبرهای جدید کارما، به اهدای جایزه قرعه‌کشی اخیرش به برنده خوش‌شانسش، توسط سام درخشانی، سفیر این برند می‌توان اشاره کرد این بازیگر در کارنامه تبلیغاتی خود در سال 95 برند کوئیلو را نیز دارد.

منبع: دیده بان

 

محمد رضا گلزار سام درخشانی برند کارما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین