کد خبر: 3250 A

ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال گذشته (10)

در مطلب زیر که درباره ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال 95 است به شقایق دهقان و برند سیف می‌پردازیم.

ایران آرت: می‌شود گفت محمدرضا گلزار اولین ستاره‌ای بود که با برند ایکات به صورت گسترده روی بیلبوردهای شهر قرار گرفت و بعد، ارتباط ستاره‌ها و برندها کم و زیاد می‌شد. ستاره‌ها البته همواره مایل به این همکاری و دیده‌شدن بیشتر بودند. اما همواره مشکلات ممیزی هم وجود داشت تا این که سال 95 از راه رسید. سالی که فرق داشت و دیگر این ارتباط آن‌قدر گسترده و فراگیر شد که می‌شود سال نو را سال خوش سفیران برند دانست. حالا کمتر ستاره‌ای را می‌بینید که ارتباطی با برندی نداشته باشد. حتی در حد پوشیدن فلان برند طراحی لباس در فرش قرمز یک جشنواره فیلم!

چالش هیجان‌انگیز سیلفی با جوایزی به ارزش 20میلیون تومان! انتخاب واژه سیلفی مانند انتخاب چهره برای تبلیغات، نشان از خوش‌فکری این برند بهداشتی دارد. از شقایق دهقان و همسرش محراب قاسم‌خانی می‌توان از زوج‌های محبوب، چه در فضای مجازی و چه در واقعیت نام برد. همراهی اینستاگرامی هر کدام‌شان با دیگری و به اشتراک گذاشتن فضای صمیمی خانوادگی‌شان با علاقه‌مندان‌شان بسیار مورد توجه قرار گرفته تا جایی که از خوش‌مشربی و طنازی این ترکیب دوست‌داشتنی در برنامه‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی استقبال زیادی شده است. برند سیف با انتخاب هوشمندانه شقایق دهقان به عنوان چهره تبلیغاتی از مشتریان خود خواسته با ارسال عکس سلفی‌شان با محصولات‌شان 20 میلیون جایزه دریافت کنند پخش فصل دوم این ویدئو سریالی بعد از نوروز در فضای مجازی از سر گرفته خواهد شد.

دیده بان

 

محمد رضا گلزار شقایق دهقان برند سیف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین