کد خبر: 3244 A

ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال گذشته(4)

در مطلب زیر که درباره ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال 95 است به احمدرضا عابدزاده و برند جاکسون می‌پردازیم.

ایران آرت: می‌شود گفت محمدرضا گلزار اولین ستاره‌ای بود که با برند ایکات به صورت گسترده روی بیلبوردهای شهر قرار گرفت و بعد، ارتباط ستاره‌ها و برندها کم و زیاد می‌شد. ستاره‌ها البته همواره مایل به این همکاری و دیده‌شدن بیشتر بودند. اما همواره مشکلات ممیزی هم وجود داشت تا این که سال 95 از راه رسید. سالی که فرق داشت و دیگر این ارتباط آن‌قدر گسترده و فراگیر شد که می‌شود سال نو را سال خوش سفیران برند دانست. حالا کمتر ستاره‌ای را می‌بینید که ارتباطی با برندی نداشته باشد. حتی در حد پوشیدن فلان برند طراحی لباس در فرش قرمز یک جشنواره فیلم!

عقاب آسیا این‌بار در تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی برند جاکسون ظاهر شد. جاکسون که با تیزرهای تبلیغاتی کوتاه در فضای مجازی شروع به معرفی خود کرد، با انتخاب حساب شده خود توانست خیلی سریع در ذهن‌ها نقش بندد. عده‌ای همراهی این چهره سرشنای فوتبال ایران با برند کرم تسکین دهنده و ضد درد ایران را محکوم کردند اما باید گفت چرا که نه؟ چه انتخابی بهتر از سفیر برندی شدن که ساخت ایران است. از خبرهای جدید این برند می‌توان به مسابقه اینستاگرامی هر جمعه شب آن اشاره کرد.

دیده بان

 

 

محمد رضا گلزار احمد رضا عابدزاده برند جاکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین