کد خبر: 3241 A

ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال گذشته (1)

در مطلب زیر که درباره ارتباط برندها و ستاره‌ها در سال 95 است به محمد رضا گلزار و برند لوندویل می‌پردازیم.

ایران آرت: می‌شود گفت محمدرضا گلزار اولین ستاره‌ای بود که با برند ایکات به صورت گسترده روی بیلبوردهای شهر قرار گرفت و بعد، ارتباط ستاره‌ها و برندها کم و زیاد می‌شد. ستاره‌ها البته همواره مایل به این همکاری و دیده‌شدن بیشتر بودند. اما همواره مشکلات ممیزی هم وجود داشت تا این که سال 95 از راه رسید. سالی که فرق داشت و دیگر این ارتباط آن‌قدر گسترده و فراگیر شد که می‌شود سال نو را سال خوش سفیران برند دانست. حالا کمتر ستاره‌ای را می‌بینید که ارتباطی با برندی نداشته باشد. حتی در حد پوشیدن فلان برند طراحی لباس در فرش قرمز یک جشنواره فیلم!

بازیگر جذاب سینمای ایران را می‌توان در تمامی زمینه‌های فعالیتش پیشرو دانست.

او که در کارنامه هنری خود نوازندگی و خوانندگی را در کنار بازیگری به طور مورد توجهی پیش برده است در زمینه تبلیغات هم از اولین چهره‌های وارد شده به این عرصه نیز محسوب می‌شود. به عنوان اولین فعالیت او در این زمینه می‌توان به همکاری با برند ایکات همزمان با حضورش در گروه آریان اشاره کرد. البته در این میان از حاشیه‌ها هم نباید غافل شد، زمانی که همکاری‌اش با برند جی‌.یو.ام مطرح شد طرح جایزه دادن این برند بهداشتی که فرصت میزبانی این مرد جذاب برای علاقه‌مندانش را محیا می‌کرد او را به حاشیه کشاند.

این بار انتقادهای مسعود فراستی، منتقد سینمای ایران در برنامه هفت بود که با برخورد تند او همراه شد.

گلزار در گفت‌وگویی با تی‌وی پلاس، مسعود فراستی را به دردنخورترین آدم سینمای ایران خطاب کرده، با وجود انبوهی از طرفدار در فضای مجازی توانست محبوبیت خودشرا برای چندمین‌بار به رخ اهل رسانه بکشد.

ناگفته نماند، او که این روزها به ایفای نقش در سریال نمایش خانگی عاشقانه مشغول است در تیزرهای تبلیغاتی ساعت لوندویل در فضای مجازی نیز سروصدایی به پا کرده است.

دیده بان

 

 

محمد رضا گلزار برند لوندویل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین