کد خبر: 14445 A

چهارمین دوره "جایزه فرشته" با موضوع "آژیر قرمز"

چهارمین دوره "جایزه فرشته" با موضوع "آژیر قرمز"

شهرکتاب فرشته چهارمین دوره از "جایزه فرشته" را برگزار می‌کند.

ایران آرت: شهرکتاب فرشته چهارمین دوره از "جایزه فرشته" را در دو حوزه داستان کوتاه و عکس برگزار می‌کند. این مجموعه با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حمایت از نویسندگان و هنرمندان مستعد، چهارمین دوره از مسابقه "جایزه فرشته" را در دو حوزه داستان کوتاه و عکس و با موضوع "آژیر قرمز" برگزار می‌کند.

پس از برگزاری سه دوره "جایزه‌ فرشته" و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن دارد تا چهارمین دوره‌ از این اتفاق هنری ـ فرهنگی را با موضوع "آژیر قرمز"؛ در دو بخش داستانِ کوتاه و عکس و با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و عکاسی برگزار نماید.

در همین راستا، شرایط شرکت در این مسابقه برای علاقه مندان به شرح ذیل است:

در بخش داستان کوتاه آثار ارسالی باید در فرمت doc  یا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات 3500 کلمه باشد. هم چنین شرکت‌کنندگان در این رقابت نباید اثر چاپ شده‌ای در قالب کتاب داشته باشند و آثار ارسالی نیز نباید پیش از این در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده باشد، مضافا اینکه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه "جایزه فرشته" خواهد داشت.

در بخش عکس نیز عکس‌ها باید  با ابعاد ۱۵۰ DPI و طول عکس ۴۰ سانتی متر و فرمت آن  jpg  باشند.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 عکس به دبیرخانه ارسال نماید و عکس‌ها نیز باید بعد از سال ۱۳۹۳ گرفته شده باشد. در این بخش نیز عکس‌های ارسالی نباید در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند.

علاقه‌مندان برای تکمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می توانند به وب‌سایت شهرکتاب فرشته به نشانی: fereshtehbookcity.com مراجعه نمایند.

 مهلت ارسال آثار از یکم دی‌ماه 1396 لغایت سی‌ویکم فروردین ماه 1397 خواهد بود. لازم به ذکر است ارسال آثار به دبیرخانه جایزه فرشته به منزله واگذاری حقوق مادی و معنوی این آثار به شهرکتاب فرشته است.

جوایز این دوره به شرح ذیل است:

جایزه منتخب هیات داوران برای نفر اول در بخش عکس و داستان: تندیس "جایزه فرشته"، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی.

جایزه ۱۰ نفر برگزیده هیات داوران: لوح تقدیر به همراه بن خرید شهرکتاب. چاپ 10 اثر برگزیده نهایی در بخش عکس و 10 نفر نخست در بخش داستان در کتاب و برگزاری نمایشگاه عکس ۳۰ نفر برگزیده هیات داوران هم‌زمان با روز اهدای جوایز.

گفتنی است مراسم اختتامیه این مسابقه، خردادماه 1397 در شهرکتاب فرشته برگزار خواهد شد.

 

جایزه فرشته
نظرات خوانندگان
  • سارا
    پاسخ

    موضوع عکس چی باشه؟کتاب و کتابخوانی؟عکس هارو به چه روش هایی میتونیم ارسال کنیم؟

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین