کد خبر: 41889 A

مجری معروف آمریکایی با لباس عربی در نمایشگاه کتاب شارجه/ عکس

مجری معروف آمریکایی با لباس عربی در نمایشگاه کتاب شارجه/ عکس

استیو هاروی در حاشیه نمایشگاه کتاب شارجه امارات با پوشیدن لباس سنتی اماراتی‌ها همه را غافلگیر کرد.

ایران آرت: مجری معروف برنامه‌های آمریکایی، «استیو هاروی»، روز گذشته برای شرکت در سی و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب «شارقه»، از کشور امارات دیدن کرد و اماراتی‌ها استقبال گرمی از او کردند و شمار زیادی عکس و فیلم از او در فضای مجازی منتشر شد.

استیو هاروی در حاشیه مشارکت در این نمایشگاه با پوشیدن لباس سنتی اماراتی‌ها همه را غافلگیر کرد، رسانه‌های این کشور می‌گویند او لباس سنتی را برای قدردانی از مردم این کشور به تن کرده و از امنیت موجود در خلال حضورش در امارات ابراز رضایت نموده است.

به گزارش تابناک باتو، در حاشیه حضور او در نمایشگاه، استیو هاروی از احساس امنیتی گفت که از زمان رسیدنش به امارات داشته است و اظهار کرد که به محض رسیدن به امارات، به شبکه‌های اخباری عربی گوش کرده و با وجود اینکه چیزی از زبان عربی نمی‌دانسته و با وجود تفاوت زبانی، احساس امنیت کرده است.

او می‌گوید برای نخستین اجرایش در تلویزیون آمریکا ۲۲ هزار دلار دریافت کرده و آن نخستین باری بوده که در زندگی اش این حجم از پول را می‌دیده است، استیو هاروی می‌گوید کار در تلویزیون آمریکا با همه جای دنیا فرق می‌کند و به خاطر همین باید در اجرا متفاوت و منحصر به فرد عمل کرد.

steve-harvey-NOV-1-ENG-BANNER

او در این دیدار به تمجید از دین اسلام پرداخت و آن را دین صلح و دوستی توصیف کرد و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

مصاحبه استیو هاروی در نمایشگاه شارقه با استقبال گسترده مردم امارات روبرو شد و آن‌ها از دیدن رو در روی استیو ابراز خوشحالی کردند.

استیو هاروی مجری آمریکایی مؤلف کتاب‌های پرفروشی بوده که به ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده اند او دومین سیاهپوست آمریکایی با اصالت آفریقایی است که کتابهایش در جهان پرفروشند.

 

نمایشگاه کتاب مجری معروف نمایشگاه کتاب شارجه استیو هاروی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین