کد خبر: 40048 A

دختر شرور سینما و ماجرای دروغ آوریل

دختر شرور سینما و ماجرای دروغ آوریل

مارگو رابی، ستاره هالیوود و بازیگر نقش دختر شرور در فیلم "پرنده‌های شکاری" به فیلم "روز احمق‌ها" پیوست.

ایران آرت: مارگو رابی در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم سینمایی جدید کمپانی نیولاین به نام «روز احمق ها» است. او قرار است به عنوان تهیه کننده اجرایی و بازیگر یک نقش مکمل به این فیلم اضافه شود.

کمپانی نیولاین حق اقتباس از روی فیلمی کوتاه به همین نام را برای این پروژه دریافت کرده بود. بلو سیندر که نویسندگی و کارگردانی این فیلم کوتاه را انجام داده بود، کارگردانی این فیلم بلند را نیز بر اساس فیلم نامه شین اسنایدر و کتی لی بر عهده گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم کوتاه این پروژه که در بیش از ۳۰ جشنواره فیلم موفق ظاهر شده بود، داستان بچه‌های یک کلاس است که در روز دروغ اول آوریل به صورت تصادفی معلم خود را به کشتن می‌دهند. قاعدتا اگر کسی متوجه شود آن‌ها به زندان خواهند رفت و به همین خاطر آن‌ها در تلاش هستند جسد را قبل از رسیدن مامور‌های پلیس، مخفی کنند.

اگر مارگو رابی به این پروژه بپیوندد، نقش این معلم را ایفا خواهد کرد که گفته شده یک نقش مکمل خواهد بود. تهیه کنندگان این فیلم بیل میگلیوری، ادوارد نورتون خواهند بود و گفته می‌شود مارگو رابی به این جمع نیز اضافه خواهد شد.

مارگو رابی اخیرا در نقش شارون تیت در فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو ایفای نقش کرده بود. او در سال ۲۰۱۷ برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «من تونیا هستم» جایزه بهترین بازیگر زن آکادمی اسکار را دریافت کرده بود.

 

مارگو رابی روز احمق ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین